Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با ۵ حمله زمینی نیرو‌های دشمن سعودی به شهرستان صرواح در استان مارب و مناطق دیگر مقابله کردند که طی آن ۴ خودروری زرهی آن‌ها با موشک منهد شد.

یحیی سریع افزود: یک مورد از این حملات به منطقه خب و الشعف در استان جوف و دو مورد دیگر به منطقه مرزی الملاحیط در جیزان و ومجازه در منطقه عسیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن توضیح داد: در پی مقابله نیرو‌های یمنی با این حملات تعدادی از خودر‌های زرهی دشمن منهدم و ده‌ها نفر از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

وی در پایان گفت: جنگنده‌های متجاوز سعودی نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ حمله هوایی را به مناطقی در استان‌های مارب و الجوف انجام دادند.

ائتلاف متجاوز سعودی علی رغم آنکه چند روز پیش ادعا کرد در پاسخ به درخواست سازمان ملل برای توقف درگیری‌ها با هدف مقابله با ویروس کرونا آتش بس دو هفته‌ای برقرار می‌شود، اما حملات خود علیه مردم بی دفاع یمن را تشدید کرده که البته این حملات همواره با مقابله نیرو‌های یمنی مواجه شده و پس از تلفات جانی و خسارت‌های مادی مجبور به عقب نشینی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای یمنی یحیی سریع نیروهای مسلح یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد