Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@15:06:26 GMT

طرح ترافیک تهران تا پایان مهار کرونا لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۴۷۷۵

طرح ترافیک تهران تا پایان مهار کرونا لغو شد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، در گفت‌وگویی، با بیان اینکه لغو طرح ترافیک تا مهار ویروس کرونا ادامه دارد اظهار کرد: این تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ اگرچه با این کار ترافیک افزایش می‌یابد اما اولویت همه ما بهداشت و سلامت مردم است و ترافیک و آلودگی هوا در اولویت بعدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در ترافیک افرادی که در خودرو هستند فاصله‌شان با دیگران رعایت می‌شود اما نگرانی ما این است که مردم برای کارهای غیر ضروری از منزل خارج شوند ولی در صورتی که ترددها برای امور ضروری باشد ایجاد ترافیک مسئله‌ای نیست.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: تدبیر شورای عالی ترافیک این بود که برای ساعت‌هایی که شهروندان به محل کار خود مراجعه می‌کنند، طرح ترافیک برقرار نباشد ولی برای ساعاتی که مردم برای کارهای شخصی و گردش از منزل خارج می‌شوند طرح ترافیک اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد مذکور از سوی شورای ترافیک مطرح شد ولی ستاد مقابله با کرونا لغو طرح ترافیک را مطرح کرد، خاطرنشان کرد: هفته نخست بعد از تعطیلات در بیشترین پیک، شاخص ترافیک 80 و در هفته دوم شاخص 110 بود البته این رقم نسبت به پیک 170 در شرایط سابق  عادی گذشته، پایین‌تر بود و بعید است که هفته آینده نیز به این رقم برسیم زیرا هنوز مدارس، دانشگاه‌ها و برخی دیگر از مشاغل تعطیل هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!