Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اطرافیان باشگاه استقلال هم مثل عوامل مدیریتی باشگاه شهرخودرو، بازگشت رحمتی به جمع آبی‌پوشان را تکذیب می‌کنند. تاریخ انتشار: 00:45 - 30 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۱۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خبر‌ها آمده بود که مالک باشگاه شهرخودرو مشهد خبر حضور سیدمهدی رحمتی در استقلال را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اطرافیان باشگاه استقلال اعتقاد دارند فرهاد مجیدی هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن رحمتی به جمع آبی‌پوشان ندارد.

از طرفی بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال از عملکرد حسین حسینی راضی است و تا به حال در کمپ آبی‌پوشان در باره بازگشت کاپیتان سابق خود حرفی به میان نیامده است.

احمد سعادتمند به تازگی به عنوان مدیرعامل وارد باشگاه استقلال شده و تمام برنامه‌های او فعلا افزایش توان درآمدزایی باشگاه است. از این رو، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فصل نقل و انتقالات لیگ آینده ندارد.

با این حال، شایعات مربوط به بازگشت رحمتی به استقلال از آنجایی کلید خورد که او در ماجرای پخش آیتمی از شبکه ورزش در خصوص تاریخچه باشگاه استقلال، به حمایت از آبی‌پوشان پرداخت و این طور تصور شد که خبر‌هایی مبنی بر حضور مجدد او در این تیم در راه است.

بد نیست بدانید که رحمتی برای فصل آینده هم با شهرخودرو قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: تمام بازیکنان ورودی و خروجی استقلال در سال ۹۸

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو مشهد مهدی رحمتی شهرخودرو باشگاه استقلال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!