Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی روخی بلانکوس از بازی با لیورپول صحبت می کند.

طرفداری- پیش از اینکه مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعلیق شود، دیدار لیورپول و اتلتیکو آخرین مسابقه‌ای بود که در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

به گزارش مارکا، مارکوس یورنته که در بازی با لیورپول در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده بود، مجددا از آن شب صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورنته معتقد است که بازیکنان لیورپول پس از دریافت گل اول ترسیده بودند. یورنته در این رابطه می گوید:

آن‌ها سعی کردند تا ما را در موقعیت حمله کردن قرار دهند و با دریافت گل دوم، ما می دانستیم که چاره‌ای جز جلو رفتن نداریم. آن‌ها میلیون‌ها شانس گلزنی داشتند و فکر می کنم آن‌ها باور داشتند که به اندازه کافی گل زده‌اند اما واکنش ما آن‌ها را ترساند.

به عنوان یک هافبک میانی بسیار سخت است که بتوان در یک مسابقه دو گل به ثمر رساند. یورنته درباره گل‌های خود به لیورپول می گوید:

در صحنه گل اول، من توپ را از دست دادم و دروازه‌بان حریف را تحت فشار قرار دادم تا توپ را به ما بدهد. در صحنه گل دوم، هنگامی که موراتا توپ را به من داد، به پشت سر خود نگاه کردم و هیچکس را ندیدم و اقدام به شوتزنی کردم. عادت ندارم در چنین شرایط قرار بگیرم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟