Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@21:23:04 GMT

عکس‌های خصوصی زنم در گروه پسران ناجور بود! + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۵۵۶۹

عکس‌های خصوصی زنم در گروه پسران ناجور بود! + عکس

رویداد۲۴  مرد ۴۴ ساله‌ای در آمریکا همسر خود را به دلیل مسائل ناموسی به قتل Murder رساند.

ویلیلام جف در اعترافات خود به پلیس Police گفت: شبی که من دست به این جنایت Crime زدم زمانی بود که عکس‌های ناجور همسرم را در گروه‌هایی که پسران و مردان زیادی عضو آن بودند، دیدم.بیشتر بخوانید: تجاوز جنسی به مینا ۱۹ ساله توسط دو مرد!این عکس‌ها به قدری حال مرا بهم ریخته بود که واقعا نمی‌دانستم باید چیکار کنم، کاتلین همسرم، بار‌ها به همه و در جمع خانوادگی‌مان می‌گفت که شبیه مرلین مونرو است و عین او جذابیات‌های زیادی دارد و همیشه سعی می‌کرد با لباس پوشیدن و رنگ مو‌های زیبا خودش را شبیه او جلوه دهد، حتی این اواخر، روی تمام وسایل‌های اتاق خواب مانند رو تختی، عکس مرلین مونرو را چاپ کرده بود تا با دیدنشان خود را در موقعیت او تصور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با درست کردن گروهی در شبکه اجتماعی به نام گروه پسران پشمالو خود را در معرض دید مرد‌ها می‌گذاشت تا از او تعریف و تمجید کنند و با انتشار عکس‌های ناجور خود در اینستاگرام Instagram حدودا ۵۲۰۰۰ فالوور جمع کرده بود.

وی در ادامه گفت: زمانی که من متوجه شدم در گاراژ ماشین تمام راننده‌ها و خدمه با یک گوشی عکس‌های او را می‌بینند، انگار که خون جلوی چشمانم را گرفته بود و واقعا نمی‌دانستم که کار درست چیست. من بار‌ها به او گفته بودم که اگر دوست داری شبیه مرلین مونرو باشی در خانه باش نه بیرون از خانه، اما هیچ وقت به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد.

ویلیام در ادامه افزود: وقتی به خانه رفتم، در حد مردن کاتلین را مورد ضرب و شتم قرار دادم و خواستم او را بکشم که فهمیدم این طور راحت مردن حق او نیست و باید طوری زجرکش شود تا من از این که او را آن قدر راحت کشتم عذاب وجدان نداشته باشم، به همین خاطر تعدادی سیگار روشن کردم و به زور در دهانش گذاشتم و مجبور کردم قورتشان دهد و در یک لیوان مقداری بنزین و مشروب قاطی کردم و وادارش کردم تا آن‌ها را هم بخورد و وقتی صدای سوختن ریه و معده اش را شنیدم آرام شدم.

طبق گزارشات پلیس همسایه کنجکاوی که شاهد خارج کردن جنازه از خانه بود سریعا با پلیس تماس گرفت و گزارش چیز‌هایی که دیده بود را داد که با حرکت سریع ماموران پلیس توانستند ویلیلام را دستگیر کنند.

پلیس پس از ثبت گزارشات ویلیلام جف را به دادگاه فرستاد.

حکم او به زودی اعلام خواهد شد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خیانت جنسی تجاوزجنسی عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کد خبر 6089751

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه