Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:29:17 GMT

نرخ تورم خراسان رضوی ۳۳ درصد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۵۵۷۶

نرخ تورم خراسان رضوی ۳۳ درصد اعلام شد

رضا جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ بیکاری فصل زمستان سال ۱۳۹۸ استان ۸.۹ درصد بود در حالی که این نرخ برای کشور ۱۰.۶ درصد اعلام شد.

وی اظهار داشت: هنوز نرخ بیکاری سال ۱۳۹۸ استان خراسان رضوی و کشور و همچنین اطلاعات بخش روستایی و شهری فصل زمستان گذشته از سوی مرکز آمار ایران اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به لحاظ پایین بودن نرخ بیکاری در فصل زمستان در کشور رتبه هفتم را به دست آورده است.

جمشیدی افزود: تعداد شاغلان فصل زمستان سال ۱۳۹۸ استان یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۴۱۹ نفر است که نسبت به فصل زمستان سال ۱۳۹۷ به تعداد ۸۵ هزار و ۵۱۰ نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مصوب استان در سال ۱۳۹۸، ۱۶ هزار و ۶۲۲ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال بود که از این میزان هفت هزار و ۲۱۳ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال معادل ۴۳.۴ درصد تخصیص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: اعتبارات هزینه‌ای مصوب استان در سال ۱۳۹۸ ، ۲۵ هزار و ۷۲۴ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال بود که از این میزان ۱۵ هزار و ۷۱۰ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال معادل ۶۱.۱ درصد تخصیص یافت.

جمشیدی افزود: تعداد پروژه‌های استانی سال ۱۳۹۸ به تعداد چهار هزار و ۳۱۳ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال بود که باتوجه به طی فرآیند اخذ تاییدیه ماده ۲۳ برای پروژه‌های جدید استانی از سال گذشته تاکنون میزان پیشرفت اجرایی آنها احصا نشده است.

وی اضافه کرد: با این حال سه هزار و ۴۵۵ پروژه مربوط به سال ۱۳۹۷ در خراسان رضوی دارای ۶۹ درصد پیشرفت اجرایی هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با اشاره به پیشرفت اجرایی مهمترین پروژه‌های استان گفت: آبرسانی از سد دوستی به مشهد ۹۹ درصد، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب التیمور و خین عرب مشهد ۹۰ درصد، احداث محور درگز- قوچان و تونل گردنه الله‌اکبر ۱۲ درصد، خط ۲ قطار شهری مشهد ۸۹.۳ درصد، خط ۳ قطار شهری مشهد ۴.۵۰ درصد، قطار شهری مشهد- گلبهار ۳۴.۳ درصد پیشرفت اجرایی دارند.

جمشیدی افزود: عملیات اجرایی بهسازی و طرحهای روستاها ۷۹ درصد، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اولویت‌دار روستایی ۷۷ درصد، تخریب و بازسازی مدارس غیراستاندارد ۶۰ درصد، تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام ۷۵ درصد، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی ملی و استانی ۷۸ درصد و بهسازی بافت فرسوده حاشیه شهر مشهد ۸۱ درصد پیشرفت اجرایی دارند.

برچسب‌ها مشهد مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه نرخ بیکاری نرخ تورم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه نرخ بیکاری نرخ تورم مشهد مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه نرخ بیکاری نرخ تورم پیشرفت اجرایی میلیون ریال خراسان رضوی نرخ بیکاری فصل زمستان سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد

سرهنگ هادی امیدوار گفت: این تصادف صبح امروز در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات