Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@14:55:43 GMT

مردم ترددهای خود را کاهش دهند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۵۷۴۶

مردم ترددهای خود را کاهش دهند

تین نیوز

رییس کمیته امنیتی اجتماعی وانتظامی مدیریت بیماری کرونا در کردستان با تاکید بر رعایت  طرح فاصله گذاری هوشمند و توجه به پروتکل های بهداشتی  واجتماعی توسط شهروندان گفت: مردم ترددهای خود را کاهش دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین خوش اقبال اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی توسط شهروندان و کاهش تردد های غیر ضروری توسط مردم برای کنترل شیوع ویروس کرونا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز فعالیت کسب وکارهای کم خطر مطابق با پروتکل های ارسالی اضافه کرد: فعالیت این صنوف به معنی پایان  محدودیت ها نیست ، بلکه باید بیشتر از گذشته در حفظ سلامت خود وشهروندان تلاش واز رفت وآمد های غیر ضروری به ویژه درشهرها خودداری شود .

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی گفت: هم اکنون کماکان ۲۵ نقطه کنترلی در سطح استان فعال بوده و  ۶۹۰ نفر از نیروهای مرتبط از سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این مناطق مستقر شده و طرح غربالگری در ورودی های استان در کنترل ‌وکاهش بیماری کرونا ادامه دارد.

خوش اقبال با اشاره به کاهش ۱۰۲ هزار لیتری مصرف سوخت در مدت زما اجرای طرح کاهش فاصله گذاری اجتماعی یادآور شد: همراهی و مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی لازمه موفقیه برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

اضافه کرد: تمامی فعالیت‌ها ، محدودیت‌ها، قوانین، دستورالعمل‌ها و غربالگری درسطح ملی و استانی‌، جهت کنترل ‌و کاهش  بیماری کرونا وحفظ سلامت مردم است که در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و ‌اصول بهداشتی توسط همشهریان، مرحله بعد بسیار سخت وچالشی خواهد بود.

بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به چهار هزار و ۹۵۸ نفر رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیریت بیماری کرونا طرح فاصله گذاری هوشمند پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است