Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به استقبال زیاد فرهنگیان و دانش‌آموزان، مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نصر تا ۱۲ اردیبهشت سال‌جاری تمدید شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به استقبال زیاد فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های دانش‌آموزان، مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نصر تا ۱۲ اردیبهشت سال ۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسابقه به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در ایام تعطیلی به علت پیشگیری از شیوع کرونا و در بستر فضای مجازی طراحی و از بیستم اسفند سال ۹۸ اجرا شده است که با استقبال چشمگیر خانواده‌ها، دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه شده است که همین امر موجب شده است این مسابقات تا کنون دو بار تمدید شود.

این مسابقات در اولین بار تا ۱۵ فروردین برنامه‌ریزی شده بود، اما با تمدید تا ۳۰ فروردین به متقاضیان فرصت داده شد تا آثار خود را ارسال کنند و در بار دوم تا ۱۲ اردیبهشت ۹۹ این فرصت تمدید شده است؛ نتایج این مسابقات نیز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۲۰ اردیبهشت اعلام می‌شود.

تاکنون آثار زیادی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به تمدید مهلت شرکت در مسابقه، تعداد آثار دریافتی باز هم افزایش داشته باشد؛ این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه‌های معصومین علیهم السلام، صحیح خوانی نماز، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، بازی‌های قرآنی، مجری‌گری محافل قرآنی، مکبری نماز و دعا خوانی برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقات لازم است فایل‌های صوتی ضبط شده خود را جهت شرکت از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۰۲۹۱۸۷۱۴۵ ارسال کنند و در قرعه کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنند؛ علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی به کانال مسابقه به نشانی naser۱۳۹۹@ یا به پرتال اینترنتی serat.pt.medu.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرورش وزات آموزش مسابقه مسابقه نصر تا ۱۲ اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی