Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمنان بابیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت بالغ‌بر سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان سمنان مقاوم‌سازی شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها بهسازی مسکن روستایی و پیشگیری از تخریب واحد‌های مسکونی ناشی از حوادث قهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه بهبود کیفیت مسکن، ارتقای ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش روستاییان در زمره فعالیت‌های بنیاد مسکن است، افزود: از سال ۸۴ در هیئت دولت تصویب و مقرر شد سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت با اعطای تسهیلات ارزان قیمت در کشور احداث شود که این مهم نیز در دستور کار بنیاد مسکن استان سمنان قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا به‌سازی مسکن روستایی همه ساله انجام شود، ابراز داشت: هر ساله با ابلاغ اعتبار از سوی دولت و تأمین تسهیلات یارانه‌دار از بانک مرکزی و تخصیص اعتبار به استان، بنیاد مسکن متقاضیان ساخت واحد‌های مسکونی مقاوم را پس از تهیه نقشه و اخذ پروانه ساختمانی و سایر مراحل اداری به بانک عامل معرفی می‌کند.

فلاحی بابیان اینکه بنیاد مسکن به همه اقشار کم‌درآمد روستایی که توان تکمیل واحد مسکونی را با تسهیلات طرح ندارند تا سقف ۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌کند، تصریح کرد: تاکنون از محل این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال به اقشار کم‌درآمد کمک بلاعوض پرداخت‌شده است.

او افزود: بنیاد مسکن با همکاری بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی به خانوار‌های دارای دو عضو معلول یا بیشتر که قصد احداث ساختمان مسکونی را داشته باشند علاوه بر تسهیلات طرح ویژه، ۳۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن مسکن روستایی تسهیلات قرض الحسنه واحد مسکونی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید