Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از تشکل‌های انقلابی استان چهارمحال و بختیاری در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی و توقف پروژه غیر قانونی بهشت‌آباد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های انقلابی استان چهارمحال و بختیاری در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی و توقف پروژه غیر قانونی بهشت آباد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم قوه قضائیه   با عرض سلام و تحیت و صلوات بر محمد مصطفی (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان.  
احتراما به استحضار می‌رساند پیرو گزارشات واصله به مردم شریف استان مبنی بر آغاز به کار مجدد پروژه غیرقانونی بهشت آباد و امکان حصول اختلاف میان مردم شریف دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان و تبع آن سو استفاده معاندین و ضد انقلاب، از جنابعالی تقاضا می‌شود:
۱. برابر ماده ۸۶ قانون دیوان عدالت اداری، خواستار ورود حضرت عالی به موضوع مزبور، از طریق ابطال مصوبه دویست و چهل و هشتمین کمیته تخصیص وزارت نیرو مصوب ۱۳۸۹ پیرامون پروژه بهشت آباد و سایر مصوبات مربوطه در این خصوص می‌باشیم. همچنین پروژه کوهرنگ سه، که پس از گذشت بیست و چند سال و تصویب مصوبات متعدد از سوی نهاد‌های گوناگون، اکنون دچار وضعیت مبهم و نامعلومی برای مردم شده است اکنون نیاز فوری برای ورود دیوان از همین طریق و ابطال مصوبات غیرقانونی و تعیین تکلیف نهایی آن از طریق دستور شما لازم می‌نماید.  
۲. مستند به نامه سازمان بازرسی کل کشور به وزارت نیرو مورخ ۱۳/۶/۱۳۹۰ خواستار ورود فوری دادستانی کل کشور به این موضوع خطیر می‌باشیم، چرا که بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط سازمان بازرسی که خود بخشی از قوه قضائیه می‌باشد، طرح بهشت آباد دارای مشکلات عدیده‌ای از جمله، غیراصولی بودن طرح، از دیدگاه علمی و زمین شناسی و عدم وجود توجیه اقتصادی در این طرح بسیار گزاف (بخصوص در شرایط خاص اقتصادی کشور و لزوم توجه عموم فعالیت‌ها به اصول اقتصادمقاومتی) می‌باشد، بنابراین خواستار صدور قرار توقیف فوری این طرح از سوی دادستان محترم کل کشور می‌باشیم.
۳. با استناد به ماده ۱۵۶ قانون مدنی، علی الاصول توجیه گسترش صنعت و کشاورزی در نواحی مرکزی ایران خاص مناطق بیابانی پسا اصفهان، در حالی در مناطق بالادستی همچون استان چهارمحال وبختیاری و اصفهان از مشکل کم آبی رنج می‌برند منطقی نمی‌نماید، بنابراین طبق مواد ۲۵ و ۴۵ قانون توزیع عادلانه آّب، از جنابعالی تقاضای رسیدگی فوری به این بی عدالتی وقانون شکنی می‌گردد.
نهایتا بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی از حضرتعالی تقاضای ورود به مسئله و تعیین تکلیف نهایی را تقاضامندیم، باشد که رای و نظر قطعی جنابعالی در این خصوص فصل الخطاب این اختلافات گردد.

رونوشت:
حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور
حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری
حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور
جناب آقای احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری
جناب آقای عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتقال آب کم آبی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین قوه قضائیه بهشت آباد کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری