Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ ماهی می شود که فعالیت های فرهنگی و جمعی به دلیل شیوع ویروس کرونا در مساجد چهارمحال و بختیاری کم رنگ شده است، ولی این دلیل بر فعال نبودن بچه های مسجد نمی شود چرا که جوانان مسجدی از فرهنگ به عرصه سلامت وارد شده اند.

خبرگزاری شبستان – چهارمحال و بختیاری: اینکه فعالیت های فرهنگی در مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است دلیل بر بیکار بودن بچه های مسجد نمی شود چرا که با شیوع این بیماری جوانان مسجد به پا خواستند و از فرهنگ وارد فعالیت های سلامت شدند و این بدن معنا است که فعالیت در هر حوزه ای برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد یک عشق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوانان مسجدی که امروز وارد عرصه سلامت شده اند همان جوانان فعال در عرصه فرهنگ هستند و این نشان از این است که فعالان کانون های فرهنگی هنری در مساجد خدمت به مردم را آموزش دیده اند.

 

امروز تلاش برای حفظ سلامتی مردم به یکی از وظایف و دغدغه های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری تبدیل شده است و برای اینکه وظیفه خود را به درستی ادا کنند شبانه روز در حال فعالیت در عرصه سلامت هستند.

 

تلاشی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و امروز به جای رسیده که مردم و مسئولین از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه های سلامت نام می برند.

 

وقتی در سطح استان مساجد تبدیل به کارگاه های تولید ماسک شده، وقتی جوانان مسجدی روزانه مساجد و معابر را گندزدایی و ضدعفونی می کنند، وقتی بسته های غذایی بی‌شماری توسط این عزیزان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود و وقتی قربانی های زیادی برای کمک به محرومین ذبح می شود این ها همه دلیل بر این است که مردم و مسئولین حساب ویژه ای روی کانون ها مساجد د سطح استان بازکرده اند.

 

همه این اقدام ها فقط برای حفظ سلامتی مردم و وظایفی است که برگردن کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است و در مقابل همه این تلاش ها چیزی جز دعای خیر مردم برای فعالان کانون های مساجد باقی نمی ماند و هدف هم همین است «خدمت بی منت به مردم».

 

تلاش های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای مقابله با کرونا تا شکست قطعی این ویروس منحوس همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالان مسجدی فعالان کانون های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری جوانان مسجد عرصه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی