Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:28:53 GMT

پلمب ۷ نانوایی در کرج/ دلیل تخلف؛ دریافت پول نقد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۶۷۲۴

پلمب ۷ نانوایی در کرج/ دلیل تخلف؛ دریافت پول نقد

حجت الله نصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌های سطح شهرستان کرج، اظهار کرد: در کنار بازرسی‌های روزانه اتحادیه نانوایان، تیم‌های بازرسی از بهداشت محیط نیز فعالیت واحدهای نانوایی شهر کرج را به طور پیوسته رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون هفت واحد نانوایی در شهرستان کرج پلمب شده است، دلیل تعطیلی این واحدها را دریافت وجوه نقد از مشتریان اعلام کرد و گفت: به همه نانوایی‌ها تکلیف شده بود به جای رد و بدل کردن پول نقد، از دستگاه کارت خوان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج بسیاری از نانوایی‌های سطح شهر تاکنون همکاری خوبی داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را اجرا کرده اند.

نصری با تاکید بر اینکه واحدهای نانوایی که توسط تیم‌های بازرسی بهداشت محیط پلمب شده بودند بعد از دو یا سه روز تعطیلی مجدد فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: اما به این واحدهای نانوایی متخلف تذکرات و اخطارهای لازم مبنی بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی داده شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه تعداد زیادی از واحد نانوایی توسط تیم‌های بازرسی اتحادیه نانوایان شهرستان کرج بازدید می‌شوند، گفت: گاهی تعداد واحدهای نانوایی که در یک روز بازرسی می‌شود به ۴۰ مورد نیز می‌رسد و در جریان این بازدیدها علاوه بر کنترل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رسیدگی به شکایات مردمی و پیگیری این مسائل نیز بررسی می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج در پاسخ به این پرسش که قیمت نان در این ماه‌ها ممکن است افزایش یابد، گفت: تغییر نرخ نان کشوری ابلاغ می‌شود این مسئله فعلاً منتفی است، از طرفی تنها چند ماه از اعلام نرخ‌های جدید انواع نان می‌گذرد به همین تا چند ماه دیگر تغییر قیمتی نخواهیم داشت.

به گفته نصری در ماه‌های آینده اگر قیمت گندم تغییر کند احتمال دارد که به دنبال آن و تحت ثاثیر تعرفه آرد نانوایی‌ها قیمت نان نیز دچار تغییراتی شود، اما اگر قرار باشد این تغییرات اعمال شود به یقین در نیمه نخست سال ۹۹ نخواهد بود.

کد خبر 4903016

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کرج نانوایی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند گرگان قزوین استانداری قزوین جهش تولید اتحادیه نانوایان واحدهای نانوایی شهرستان کرج نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان