Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری رباط کریم گفت: روند خدمات رسانی به شهروندان شهر پرند به دلیل بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیلاب در حال انجام است و تا برقراری پایداری هوا در کنار مردم خواهیم بود. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، منصور سالکی در مورد ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا، تگرگ و آب گرفتگی بوستان مشاهیر و معابر فازهای 5 و 6 شهر جدید پرند اظهار داشت: با پیگیری های فرمانداری و تدابیر اتخاذ شده اکنون اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه حاضر هستند و شرایط تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تاکنون گزارشی مبنی بر آسیب جسمانی شهروندان و ارجاع به درمانگاه یا بیمارستان دریافت نشده، افزود: اولویت اول ما محفوظ ماندن مردم از تمامی حوادث طبیعی و غیرطبیعی است و با آماده باش تیم های عملیاتی فرمانداری، شهرداری های رباط کریم و پرند، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس و حضور به موقع به محل، همه چیز به خوبی کنترل شده و اوضاع جدی و بحرانی نداریم و تا چند ساعت دیگر شهر به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

سیلاب در پرند خودروها را گرفتار کردطغیان رودخانه و جاری‌شدن سیل در شهداد + فیلمفرماندار کرمان: سیل 800 هکتار از اراضی زراعی و باغی مناطق گلباف و شهداد را تخریب کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم با بیان وصل بودن برق و گاز ساکنان مناطق مذکور افزود: در حال حاضر هیچ موردی مبنی بر قطعی آب یا برق منازل ارسال نشده اما امکان دارد به دلیل شرایط ایمنی، مجبور به قطع برق در مناطق حادثه دیده شویم هر چند تمام تمرکز ما براین است که شرایط را در حوزه آب و برق پایدار نگه داریم.

وی با اشاره به این که به دلیل شرایط ویروس کرونا بهتر است مردم در خانه بمانند و به فکر تهیه عکس و فیلم نباشند، بیان کرد: با توجه به این که روند مدیریت بیماری در شهرستان تحت مدیریت است و هنوز به شرایط کنترل شده نرسیده ایم، شایسته است شهروندان هم چنان به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند عمل کنند و در منازلشان بمانند و اخبار مربوطه را تنها از مراجع و رسانه های رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/ح

R1338/P/S6,60/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سیل رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور افزود: امروز با تاثیر سامانه همرفتی در پاره‌ای از نقاط استان ناپایداری‌های جوی و دریایی تداوم خواهد داشت.

وی گفت: در بعدازظهر و شب در پاره‌ای از نقاط استان بویژه ارتفاعات رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق گاه تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: سامانه همرفتی تا یکشنبه در پاره‌ای از نقاط استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: در مناطق دریایی استان، امروز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود و وضعیت دریا نیز متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس تا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بویژه صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت.

سی سی پور گفت: امروز احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در بعدازظهر و شب در اثر ابری بودن آسمان پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و شناور‌های سبک و صیادی در این ایام از تردد خودداری کنند.

وی گفت: از لحاظ دمایی، امروز افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند