Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:56:48 GMT

توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی در طرح ضیافت همدلی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۰۰۶

توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی در طرح ضیافت همدلی در هرمزگان

آزادی گفت: مراکز افق امامزادگان هرمزگان با همت خیرین تعداد ۲۰۰۰ هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین آزادی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در هرمزگان اظهار کرد: طرح «ضیافت همدلی» برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران، مراکز افق، موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در شرایط شیوع کرونا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه اجرای این طرح کمک به نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت کمک‌ خیران، بقاع متبرکه و موقوفات است، گفت: به منظور لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان، محرومین و اقشار آسیب پذیر ابلاغیه‌ ای را تحت عنوان «رزمایش ضیافت همدلی» ارسال کرده است.

آزادی تصریح کرد: هدف اصلی این رزمایش لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع ‌دوستی و مساوات بین زائرین و مجاورین است تا به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به نیازمندان کند.

وی یادآور شد: کمک به محرومان و اقشار آسیب ‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌ دوستی، مساوات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه از جمله مهم ترین اهداف اجرای این ویژه‌ برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در رزمایش ضیافت همدلی بنا داریم به همت خیرین، متمکنین، عوامل اجرایی بقاع متبرکه و موقوفات تعداد ۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان آماده کنیم تا در اختیار اقشار ضعیف و آسیب‌ پذیر قرار گیرد.

آزادی عنوان کرد: در این راستا از همه کسانی که قصد مشارکت در این امر خداپسندانه دارند تقاضامندیم ما را در این مسیر ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مساوات و صدقه یاری کنند.
وی خاطر نشان کرد: ادارات و مراکز افق امامزاده ها در سطح شهرستان‌ ها آماده دریافت مساعدت‌ های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بقاع متبرکه ضیافت همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد