Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:30:36 GMT

سقوط مرگبار دیوار بتنی روی کارگر جوان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۱۵۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر جوان در زیر یک دیوار بتنی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۳:۴۶ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در بلوار ابوذر، بعد از پل دوم اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر بودند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان درحال ساخت با اسکلت بتنی رخ داده و درحالی که یک کارگر ۲۴ ساله افغانستانی در حال کار در قسمت زیر زمین این ساختمان بوده ناگهان دیوار بتنی قدیمی باقی‌مانده از ساختمان قبلی بر سر این کارگر سقوط کرده است.

ملکی با بیان اینکه این کارگر در زیر آوار دیوار بتنی محبوس شده بود، اظهارکرد:‌ آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل این کارگر را از زیر آوار خارج کردند که با تحویل وی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه مشخص شد که او به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۴:۲۱ به عملیات خود خاتمه داده وبه ایستگاه بازگشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی سقوط مرگبار کارگر جوان ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی آتش نشانان دیوار بتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم