Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش گفت: مطمئنا تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، ارتش با تمام ظرفیت در خدمت جامعه خواهد بود‌. تاریخ انتشار: 10:04 - 30 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۴۷۸

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در کنار سایر نیروهای مسلح، در میدان‌های سخت حضوری فعال دارد، گفت: مطمئنا تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، ارتش با تمام ظرفیت در خدمت جامعه خواهد بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام گسترده عملیات‌های ضدعفونی و گندزدایی توسط‌ یگان‌های جنگ نوین ارتش در دو استان خوزستان و لرستان طی دو ماه اسفند و فروردین، از جمله اقدامات قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش یادآور شد: پرسنل ارتش همچنین طی روزهای آتی با انجام هماهنگی با سازمان انتقال خون، قرار است برای رفع نیاز بیماران خون اهدا کنند.

بیشتر بخوانید:
تبریک موفقیت‌های ایران در‌ مقابله با کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر بیدادی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به نقاط مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد.

در شمال نوار غزه، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف مسجد «الفضیله» در شرق شهرک الزیتون واقع در شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

بالگردهای «آپاچی» ارتش رژیم صهیونیستی نیز جنوب دو شهرک «تل الهوا» و «الزیتون» در جنوب شهر غزه را گلوله‌باران کردند.

در مرکز نوار غزه اردوگاه «النصیرات» هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت، جنگنده‌های ارتش این رژیم اردوگاه «المغازی» را هدف گرفتند و یک زمین زراعی در پشت مسجد «الاستقامه» در اردوگاه المغازی هم مورد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در جنوب نوار غزه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شرق رفح زخمی‌شدن ۶ فلسطینی را در پی داشت. علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر رفح، شهرک «الصبره» و یک زمینی کشاورزی در اطراف گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه نیز هدف حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر به شهادت رسیده و ۷۸ هزار و ۱۸ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیش از ۸۰۰۰ نفر همچنان مفقود و زیر آوار هستند و گروه‌های امدادی به دلیل کمبود امکانات و تداوم جنگ توانایی دسترسی به آنها را ندارند.

بیش از ۷۲ درصد از قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6097501

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد