Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم فرانسوی تیم پاری سن ژرمن به عنوان سریع ترین فوتبالیست دنیا انتخاب شد.
به گزارش آریا، ام باپه با حداکثر سرعت 36 کیلومتر بر ساعت، بالاتر از اینیاکی ویلیامز، مهاجم تیم اتلتیک بیلبائو [35.7 کیلومتر/ساعت] به عنوان سریع ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا انتخاب شد. Le Figaro لیست 10 بازیکن سریع دنیا را به این ترتیب منتشر کرده است: ام باپه (36)، ویلیامز (35.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7)، پیر امریک اوبایانگ (35.5)، کریم بلعربی (35.27)، کایل واکر (35.21)، لروی سانه (35.04)، محمد صلاح (35)، کینگزلی کومان (35)، آلوارو اودریوزولا (34.9)، ناچو فرناندز (34.6).
 کیلیان امباپه ستاره پی اس جی از سه سال گذشته بود که خود را به دنیای فوتبال معرفی کرد. درخشش او در موناکو چشم ها را به خود خیره کرد و یکی از عوامل اصلی صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.  بازی فوق العاده امباپه برابر سیتی در اتحاد، نقطه اوج فصل امباپه بود.
تابستان همان سال امباپه راهی پی اس جی شد در حالی که از رئال مادرید هم پیشنهاد داشت. امباپه همچنان مورد علاقه رئال قرار دارد و گفته می شود دیر یا زود این انتقال صورت خواهد گرفت. ستاره فرانسوی از سوری نشریه فیگارو به عنوان سریع ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا معرفی شده است. متوسط سرعت او در جریان بازی ها 36 کیلومتر بر ساعت بوده است.
رئال مادرید علاقه فراوانی به خرید کیلیان امباپه داشته و در سال های اخیر تلاش زیادی برای نهایی کردن این انتقال کرده است. باکاری سانیا مدعی شد اگرچه رد کردن پیشنهاد رئال مادرید دشوار است، اما به سود امباپه است که به بازی کردن در ترکیب پاری سن ژرمن ادامه دهد. باکاری سانیا به سایت گل گفت: "من فکر می کنم یک فصل دیگر بازی کردن در پاریس به سود امباپه خواهد بود، زیرا پاری سن ژرمن تیم خوبی در اختیار داشته و آنها از شانس مناسبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند. اگر بازیکنان پی اس جی با اعتماد به نفس بازی کرده و درباره آنچه در گذشته در لیگ قهرمانان اروپا رخ داده فکر نکنند، شانس بسیار خوبی برای قهرمانی دارند.
در دیدار مقابل دورتموند انتظار نداشتم پاری سن ژرمن برنده شود زیرا احساس می کردم هنوز آنها ترس از باخت دارند، اما اوضاع متفاوت پیش رفت. هر وقت نیمار و امباپه بازی کرده و نگرش صحیحی در زمین دارند، پاری سن ژرمن می تواند هر تیمی را مغلوب کند. شما می بینید که نیمار مقابل دورتموند به عقب هم بازمی گردد و این نشانه خوبی است. رد پیشنهاد رئال مادرید کار دشواری است، بنابراین یک دوره سخت در انتظار امباپه خواهد بود. به عنوان یک هوادار فوتبال قطعا می خواهید امباپه در بالاترین سطح و بهترین تیم بازی کنید. اما رئال مادرید کریم بنزما را در اختیار دارد و او مهاجم بازیکن این تیم است. این یک مشکل برای امباپه خواهد بود."
پس از امباپه، اینیاکی ویلیامز ستاره سیه چرده بیلبائو با متوسط سرعت 35.7 کیلومتر بر ساعت قرار دارد. رتبه های بعدی به ترتیب در اختیار پیر امریک اوبامیانگ(آرسنال) با متوسط سرعت 35.5 کیلومتر بر ساعت، کریم بالعربی(لورکوزن) با متوسط سرعت 35.27 کیلومتر بر ساعت، کایل واکر مدافع راست سیتی با متوسط سرعت 35.1 کیلومتر بر ساعت، لروی سانه(سیتی) با متوسط سرعت 35.04 کیلومتر بر ساعت است.
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با متوسط سرعت 35 کیلومتر بر ساعت، کینگزلی کومان(بایرن) با متوسط سرعت 35 کیلومتر بر ساعت، آلوارو اودریوسولا(رئال-بایرن) با متوسط سرعت 37.99 کیلومتر بر ساعت و ناچو فرناندز مدافع رئال با متوسط سرعت 34.62 کیلومتر بر ساعت قرار دارد. حضور دو مدافع رئال مادرید در این فهرست، در نوع جالب توجه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کیلیان امباپه اوبامیانگ صلاح کیلومتر بر ساعت متوسط سرعت 35 پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این دستگاه می تواند داده را با سرعت گیگابیت برثانیه در مسافت ۱۰۰ متر منتقل کند. ۴ شرکت DOCOMO، NTT، NEC و فوجیتسو کنسرسیومی برای این پروژه تشکیل شده اند. این شرکت ها از سال ۲۰۲۱میلادی با پیش بینی ظهور عصر6G درحوزه تحقیق و توسعه دستگاه های زیر تراهرتز تحقیق و توسعه انجام داده اند.

طبق گفته شرکت ها، این گجت در تست ها به سرعت بالای ۱۰۰ گیگابیت برثانیه در انتقال داده در باندهای ۱۰۰ و ۳۰۰گیگاهرتز هرتز در مسافتی تا حداکثر ۱۰۰ متر دست یافت.

فرکانس های طیف الکترومغناطیسی که اینترنت ۵Gو 6G در آن فعال هستند، تمایز اصلی این دو فناوری است. به طور معمول سرعت های بیشتر اینترنت با عملکرد در باندهای بالاتر مرتبط است.

انتقال داده ها در فناوری 5G به طور معمول در فرکانس های کمتر از ۶ گیگا هرتز انجام می شود و به باندهای حدود ۴۰ گیگا هرتز می رسد که از آنها به عنوان باندهای امواج میلیمتری یاد می شود.

بااین وجود باند فرکانس های بالاتر که از آن به عنوان باندهای زیر تراهرتز یاد می شود و بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ گیگاهرتز هستند، احتمالا در فناوری ۶G به کار می روند. فرکانس های بالاتر زیر تراهرتز نیازمند دستگاه های بی سیم کاملا متفاوتی هستند که اکنون از نقطه صفر ابداع شده اند.

کد خبر 6095395 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)