Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@21:51:54 GMT

ویروس کرونا زنی را از چنگ مرد شیطان صفت نجات داد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۲۹۲

ویروس کرونا زنی را از چنگ مرد شیطان صفت نجات داد

رویداد۲۴ زن مسافر وقتی متوجه شد که راننده پراید نیت شومی در سر دارد خودش را بیمار کرونایی معرفی کرد و با سرفه های مداوم موفق به نجات از دست مرد هوسران شد.

چند روز قبل زن جوانی همراه اعضای خانواده اش در جنوب تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از مرد پراید سواری به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: خانه ام در حوالی منطقه یافت آباد است و سال هاست همراه خانواده ام در آنجا زندگی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۴۰ روز است که به خاطر بیماری کرونا در خانه ماندم و به خاطر ترس از کرونا خودم را قرنطینه کردم. در این مدت لوازم مورد نیاز را دیگر اعضای خانواده از بیرون فراهم می کردند تا اینکه امروز متوجه شدم مواد خوراکی تمام شده است و تصمیم گرفتم پس از ۴۰ روز خانه نشینی برای خرید به بازار بروم. به همین خاطر از خانه بیرون آمدم و داخل خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی که راننده اش مرد جوانی بود کنارم توقف کرد و من هم پس از گفتن مسیر سوار خودروی پراید شدم.

وی ادامه داد: راننده پس از طی مسافت کوتاهی مسیرش را تغییر داد که بلافاصله علت تغییر مسیر را از او سؤال کردم و او هم مدعی شد که به خاطر بیماری کرونا بعضی مناطق قرنطینه شده و بعضی از خیابان ها هم بسته شده است. در حالی که به او مشکوک شده بودم خواستم خودرواش را کنار خیابان متوقف و مرا پیاده کند که ناگهان چاقویی از زیر صندلی اش بیرون آورد و روی گردنم گذاشت و تهدید کرد هیچ حرکتی نکنم. از ترس، پایم به لرزه افتاده بود و متوجه نیت شوم او شدم که با گریه و التماس خواستم مرا پیاده کند اما التماس هایم فایده‌ای نداشت و راننده همچنان به طرف بیرون از شهر در حرکت بود که چشمم به تابلوی داخل خیابان افتاد که درباره بیماری کرونا هشدار داده بود. همان لحظه برای نجات جانم این ایده به فکرم رسید که برای نجات جانم از دست مرد آدم ربا مدعی شوم بیماری کرونا دارم تا راننده از ترس مرا رها کند.

بیشتر بخوانید:دفن جسد برادر در حیاط خانه!

بنابراین شروع به سرفه کردم و مدام سرفه می کردم و گاهی هم صورتم را به طرف راننده می گرفتم و آب دهانم رابه سوی صورتش می پاشیدم و بعد به او گفتم که بیماری کرونا دارم و از ترس مدتی است از خانه خارج نشده ام. در حالی که بیماری کرونایم را تکرار می کردم آب دهانم را هم روی او می پاشیدم که راننده از ترس اینکه کرونا نگیرد ترمز زد و مرا از داخل خودرواش به خیابان پرت کرد و با سرعت از محل گریخت. من خیلی شوکه شدم و نتوانستم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم اما چهره متهم را کامل به خاطرم سپردم. پس از این با خانواده ام تماس گرفتم و از آنها درخواست کمک کردم و آنها هم به محل حادثه آمدند و بعد برای شکایت از مرد آدم ربابه اداره پلیس آمدیم.

 

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس به دستور قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی و دستگیری مرد آدم‌ربا وارد عمل شدند.

 

مأموران پلیس در نخستین گام چهره متهم را که مرد جوانی است با کمک شاکی ترسیم کردند.

 

از سوی دیگر مأموران پلیس با حضور در محل حادثه دوربین های مداربسته را بررسی کردند که مشخص شد دوربین شماره پلاک خودروی متهم را هنگام فرار ثبت کرده است.

 

بنابراین با بدست آوردن این اطلاعات کارآگاهان پلیس آگاهی مرد آدم ربا را تحت تعقیب قرار دادند.

منبع: روزنامه جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث ویروس کرونا بیماری کرونا مرد آدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم) آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته