Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@23:12:53 GMT

قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۳۸۳

قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

قیمت روز دلار

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای خرید 15400 تومان و قیمت دلار برای فروش 15500 تومان تعیین شده است.

قیمت روز یورو

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی برای خرید 16800 تومان و قیمت یورو برای فروش 16900 تومان اعلام شد.

قیمت دلار در پایان 1398 حدود 14900 تومان و قیمت یورو 16900 تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر التهابات سیاسی ایران و آمریکا بر قیمت دلار و قیمت یورو

قیمت دلار و قیمت یورو از شهریور تا آبان ماه سال 1398 در ثبات قیمتی به سر می‌برد اما در اواخر آبان ماه، افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت دلار و قیمت یورو شد. قیمت دلار که طی حدود سه ماه در محدوده 11 تا 11500 تومان نوسان داشت بعد از این اتفاق، قیمت دلار تا مرز 13هزار تومان نیز پیش رفت. اما بعد از مدتی با فروکش کردن جو افزایش قیمت بنزین، قیمت دلار نیز تا 11900تومان کاهش یافت.

در هفته اول دی ماه خبر ترور سردار سلیمانی، قیمت دلار را به شدت تحت تاثیر قرار داد تا جاییکه حتی قیمت دلار در بازار آزاد به حدود 15هزار تومان نیز رسید. تا کنون بعد از گذشته یکماه از این اتفاق قیمت دلار در بیشتر روزها روند افزایشی داشته و طی این مدت قیمت دلار به کمتر از 12800تومان نرسیده است.

پایین‌ترین قیمت دلار و قیمت یورو در سال 98

پایین‌ترین قیمت دلار و قیمت یورو نیز مربوط به هفته اول شهریور ماه است. قیمت دلار در این مدت به حدود 11هزار تومان و قیمت یورو به 12300 تومان رسیده بود.

طی حدود 10ماه و نیم گذشته قیمت دلار در صرافی ملی به کمتر از 11هزار تومان نرسیده و طی این مدت قیمت دلار در محدوده 11 تا 15000 تومان در نوسان بوده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را بعد از ساعت11 آغاز می‌کنند. مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500یورو و برای سایر کشورها تا 1000یورو خریداری کنند.

گفتنی است؛ بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

نرخ انواع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی(برای فروش)

15500 تومان

قیمت یورو صرافی بانکی (برای فروش)

16900 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

15400 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

16800 تومان

قیمت خرید پوند

-

قیمت ارز مسافرتی

-

 

برای اطلاع از قیمت روز دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارزهای پرطرفدار
روزانه به " صفحه قیمت ها " در اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید
اینجا کلیک کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار نرخ ارز یورو قیمت دلار نرخ دلار قیمت روز دلار قیمت یورو ارز مسافرتی نرخ یورو قیمت دلار و قیمت یورو تومان و قیمت قیمت دلار ارز مسافرتی تومان قیمت برای فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

کد خبر 6088406 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان