Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اصلاح دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ثبت‌نام این آزمون که با برگزاری آن 300 نفر از تمام استان‌ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می‌شوند از روز شنبه 30 فروردین ماه 1399 آغاز و در روز 11 اردیبهشت 1399 پایان می‌یابد و آزمون در تاریخ 30 خردادماه 1399 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در این آزمون می‌رساند، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت شده است.

بر این اساس، داشتن حداقل 20 و حداکثر 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل 20 و حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استخدامی آزمون استخدامی استخدام سازمان ثبت اسناد استخدامی سازمان ثبت اسناد دفترچه ثبت نام دفترچه ثبت نام آزمون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آزمون استخدامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان پرمتقاضی‌ترین گروه آزمایشی کنکور آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نام نویسی کردند که ۶۳ درصد از آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.
 
در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

هم اکنون رقابت گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ آغاز شد؛ بنابر گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان این رشته بیشترین داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند. 

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی

گروه آزمایشی علوم تجربی: سه دفترچه اختصاصی با سه پاسخنامه؛ دفترچه شماره ۱ شامل زیست شناسی با ۴۵ سوال / دفترچه شماره ۲ شامل فیزیک و شیمی با ۶۵ سوال / دفترچه شماره ۳ شامل ریاضی و زمین شناسی با ۴۵ سوال / تعداد ۱۵۵ سوال و ۱۸۰ دقیقه زمان پاسخگویی / دفترچه شماره ۴ ویژه دیپلمه‌های بهیاری با ۳۰ سوال و ۲۰ دقیقه زمان پاسخگویی 

در اولین روز از نوبت اول کنکور سراسری یعنی صبح روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت، داوطلبان ریاضی و علوم و گروه هنر و زبان‌های خارجه به رقابت با یکدیگر پرداختند. 

هم اکنون، ۷ اردیبهشت نوبت اول کنکور سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در آخرین روز از کنکور آغاز شد. 
نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور، ۶۲۴ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان پرمتقاضی‌ترین گروه آزمایشی کنکور آغاز شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید