Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:22:21 GMT

افشای تعداد نظامیان اسیر صهیونیست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۸۰۱۵

افشای تعداد نظامیان اسیر صهیونیست

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تعداد نظامیان صهیونیستی را که در اسارت گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس قرار دارد، فاش کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه امشب در سخنانی اظهار داشت: شمار نظامیان رژیم اشغالگر که در اسارت گردانهای قسام قرار دارد، چهار نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد جنبش حماس آماده مذاکره غیرمستقیم برای انجام قرارداد مبادله اسیران است.

بیشتر بخوانید: حجت الاسلام رئیسی در گفت‌وگو با هنیه: غزه بزرگترین زندان جهان است درخواست هنیه برای آزادی زندانیان فلسطینی در عربستان

هنیه افزود: برخی طرفها  و میانجیگران با حماس تماس گرفته‌اند و ما آنچه را که می‌تواند کلید واقعی برای این مسئله باشد، مطرح کرده‌ایم.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین در خصوص رابطه با تشکیلات خودگردان گفت: همکاری با تشکیلات خودگردان برای کمک به نوار غزه در خصوص مقابله با کروا آن طور که ما انتظار داشتیم، نبوده است.

وی تأکید کرد: زمان پایان شکاف و دودستگی و ساماندهی صفوف فلسطینیان فرا رسیده است، زیرا تمام شرط‌بندی‌ها شکست خورده است و آمریکا هم هرگز چیزی به ما نخواهد داد.

این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه آسیب رساندن به اسیران دربند خود بر ادامه راه مقاومت برای آزادی اسیران و نیز نبرد مستمر تا آزادسازی فلسطین از اشغال صهیونیستها و بازگشت آوارگان تأکید کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی حماس آزادسازی فلسطین جنبش حماس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیش‌تر عنوان کرده‌اند.

از سوی دیگر «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد: کابینه نتانیاهو باید میان بازگرداندن اسیران، و بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی تاکید کرد: بازگرداندن اسیرانی که کابینه در هفتم اکتبر در حقشان کوتاهی کرد با وجود اهمیت موضوع جنگ ما علیه حماس، از ورود به رفح مهم‌تر است.

گانتز همچنین بیان کرد: این کابینه اگر توافقی را که اسیران را بازگردانَد و از حمایت سرویس‌های امنیتی برخوردار باشد رد کند مستحق تداوم نخواهد بود.

این در حالی است که «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

کد خبر 6091396

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست