Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@13:21:54 GMT

قسمت هجدهم سریال دل و رضایت نسبی مخاطبان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۸۰۳۵

قسمت هجدهم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.
پنهان کاری رستا هر لحظه بیشتر خانواده اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دردسر‌های جدیدی برایشان ایجاد می‌کند. بعد از دردسر زخمی شدن نکیسا و بهتر شدن حالش پلیس با شکایت مهران به خانه‌ی خسرو می‌آید و او را دستگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهید (همسر خسرو) و آوا به دنبال خسرو به کلانتری می‌روند و آن جاست که از زبان مهران همه‌ی آن چه را که رستا در این مدت ازشان پنهان کرده بود، می‌شنوند.
با ورود روباره‌ی فاراب به زندگی مرسده، همه‌ی برنامه‌های اتابک به هم می‌ریزد. او به فاصله‌ی چند ساعت هم مرسده را از دست می‌دهد و هم عمویش (پدر توران) از خودش واکنش‌هایی نشان می‌دهد که می‌تواند نشانه‌ای برای شروع روند بهتر شدن حالش باشد. با بهتر شدن حال پدر توران و بدست آوردن دوباره‌ی قدرت تکلمش، او حرف‌های زیادی درباره‌ی اتابک خواهد داشت که به کلی او را نابود خواهد کرد.
رابی هم بعد از ممارست بسیار بالاخره به آرشی که شرایط روحی ویژه‌ای دارد نزدیک می‌شود و سنگ بنای رابطه‌ای دوباره را به خوبی می‌گذارد.
به گزارش روابط عمومی سریال دل قسمت هفدهم این سریال رکورد دقیقه تماشای شبکه‌ی نمایش خانگی را زده است: «دل تنها سریالی بود که در ایام نوروز از سامانه‌های آنلاین پخش نشد، با توزیع این سریال در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹ در سامانه‌های آنلاین استقبال خوب مخاطبان، قسمت هفدهم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، با ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دقیقه تماشا در ۶ روز و ۶ ساعت پس از انتشار بیشترین بازدید را داشته است.»
نظرات مخاطبان این سریال در فضای مجازی هم از رضایت بالای آن‌ها از این سریال حکایت دارد. قالب نظرات شامل تمجید از سریال و بازی بازیگران آن می‌شود.
اما بیشتر کامنت‌ها مربوط به گمانه زنی‌های مختلف و گاه طنز آمیزی است درباره‌ی کسی که روز عروسی رستا را دزدیده است. لیست مظنونین هم محدودیتی ندارد و از مادر آرش تا نا مادری رستا را شامل می‌شود. به جز پدر و برادر آرش هر کس که در سریال نقشی دارد در میان مظنونین نیز حضور دارد.
پیدا شدن کسی که این کار را کرده در حالی برای مخاطبان مهم است که اگر کسی برای آشنایی با سریال نگاهی به این کامنت‌ها بیندازد بی شک تصور می‌کند با سریالی معمایی روبرو خواهد شد که همه چیز در جهت پیدا شدن یک متجاوز خبیس است. در حالی که پیدا شدن این فرد و مشکوک بودن هر کاراکتر به هیچ عنوان بخشی از طراحی سریال، چه در فیلم نامه و چه در کارگردانی، نیست.
تعداد بسیار اندکی هم هنوز از ریتم کند و آرام روایت شدن سریال گله‌مند هستند که امیدشان برای بهتر شدن دل و سرعت پیدا کردن ضربان آن بعد از گذشت ۱۸ قسمت قابل تقدیر است!

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال دل سریال دل بهتر شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست

داود زارع گاریزی، که این روز‌ها تهیه‌کنندگی نمایش «طلوع خونین» کاری از مسعود طیبی را برعهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: طیبی را از حدود ۵ سال پیش و به واسطه حضور در کلاس‌های بازیگری و بیان و بدن او می‌شناسم و از نزدیک با نمایش‌ها و اجرا‌های وی آشنا شدم. او متنی با عنوان «انتقام سیاوش» داشت که من دوست داشتم آن را روی صحنه ببریم. این متن مدرنیزه شده سیاوش شاهنامه بود و از ویژگی‌های جالبی برخوردار بود که با ایرادات مرکز هنر‌های نمایشی عنوان اثر به «طلوع خونین» تغییر کرد.

وی درباره میزان موفقیت این اثر در اجرا تشریح کرد: گروه اجرایی نمایش «طلوع خونین» با اعتقاد بر اینکه باید چراغ تئاتر روشن نگه داشته شود برای اجرای این اثر زحمات زیادی کشیدند و بازیگران چیزی حدود ۱۰ماه به تمرین اثر پرداختند ولی با توجه به شرایط جامعه، تئاتر ما آنچنان که باید حمایت نشد. من از شرایط جامعه ناراضی هستم و با اینکه تولید، تبلیغات و اجرای یک اثر نمایشی هزینه‌های بسیار گزافی دارد، اما هیچ ارگانی از تولید تئاتر حمایت نمی‌کند و جامعه هنری هم پشتیبان و حامی یکدیگر نیستند. این شرایط به گونه‌ای است که حتی وقتی از بازیگرانی که به واسطه تئاتر به جایگاه و نامی رسیده‌اند، دعوت می‌کنیم برای دیدن اثر به سالن‌های نمایشی نمی‌آیند.

این تهیه کننده تئاتر ادامه داد: علی‌رغم اینکه عاشق تئاتر هستم و دوست دارم به عنوان تهیه‌کننده از نمایش و فعالیت جوانان حمایت کنم، اما دلم پر از درد است و نمی‌دانم نمایش بعدی را تولید کنم یا نه؟ تا کی می‌توان ادامه داد و در بحث فروش متحمل ضرر و زیان شد؟

وی درباره کمک ارگان‌های دولتی بیان کرد: هر ارگان دولتی یک واحد فرهنگی دارد و طبیعتا برای خانواده‌های کارمندان و نیرو‌های خود یک بسته فرهنگی دارند و می‌توانند از تخفیف‌های نمایش‌ها بهره‌مند شوند و از طریق آوردن خانواده‌های هنردوست به سالن‌ها از تئاتر حمایت کنند.

زارع گاریزی درباره اجرای نمایش «طلوع خونین» در تماشاخانه ایرانشهر اظهار کرد: ۲۰درصد از فروش یک اثر نمایشی مختص سالن است، که نسبت به سالن‌های خصوصی که ۴۰ تا ۵۰درصد از فروش نمایش را طلب می‌کنند، بسیار شرایط مساعدتری دارند. همچنین نوع سالن و امکانات فضای نمایش و موقعیت جغرافیایی و دسترسی آن برای مخاطب اهمیت زیادی دارد. من موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم، چون هزینه‌های گزافی از گروه‌های نمایشی گرفته می‌شود. اما تماشاخانه ایرانشهر یکی از سالن‌های خوب دولتی با امکانات و دیسیپلین خوبی است و من از اجرای نمایش در این سالن راضی هستم. دراین تماشاخانه از نمایش «طلوع خونین» هم به لحاظ تبلیغاتی و هم از نظر احترام به گروه اجرایی و مخاطب حمایت خوبی شد و امکان بسیار خوبی برای گروه نمایش مهیا شد.

وی ادامه داد: مرحوم آتیلا پسیانی قبل از فوت خود اشاره کرد که از تئاتر باید حمایت شود و هنرمندان نباید از تئاتر فاصله بگیرند، اما متاسفانه برخی هنرمندان وقتی وارد عرصه تئاتر می‌شوند، دستمزد‌های نجومی می‌گیرند و چون اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست هزینه مضاعفی برای تهیه کننده اثر و کم شدن رغبت برای تولید از حمایت تئاتر می‌شود.

این تهیه کننده تئاتر «طلوع خونین» گفت: در این اجرا علیرضا جلالی‌تبار، هیچ بحثی نسبت به میزان دستمزد با ما نکرد. او تئاتر را دوست دارد و فردی بسیار حرفه‌ای و باشخصیت است و فقط به تئاتر و اجرا فکر می‌کند و من از نحوه برخوردش نکات زیادی را آموخته‌ام.

وی در پایان اظهار کرد: ما می‌توانستیم در کار فروش بهتری داشته باشیم، ولی تبلیغات هزینه گزافی دارد و گروه «طلوع خونین» بیش از ۱۵۰میلیون صرف طراحی و ساخت اقلام تبلیغاتی کرده در حالی که فروش نمایش تا الان ۱۶۰میلیون تومان به رسیده است. جدای از این هزینه دستمزد بازیگران و عوامل و طراحی‌ها و ... چیزی حدود ۶۵۰میلیون هزینه داشت. با اینکه از گروه نمایشی‌ام بسیار راضی هستم و افراد کارشان را به نحو احسن انجام داده‌اند، اما این میزان فروش در مقابل این حجم تلاش برای من دلشکستگی ایجاد کرد. از تئاتر ما حمایت نشد تا گروه نمایشی دیده شوند.

نمایش طلوع خونین تا اواخر هفته آینده، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!