Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@16:21:07 GMT

اصناف از امروز شروع به کار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۸۰۹۲

‍‍‍‍‍‍

اصناف کم خطر در استان تهران که در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند، از امروز، فعالیت خود را اغاز می‌کنند. اصنافی هم که هنوز ثبت نام نکرده اند، تا ۵ اردیبهشت، مهلت ثبت نام برای ان‌ها تمدید شده است. اصنافی که بدون ثبت نام، اقدام به بازگشایی محل‌های کسب و کار خود کنند، حتما با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HyV برچسب ها: کرونا ، اصناف ، اقتصاد ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا اصناف اقتصاد بازارنیوز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود