Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران به فعالیت‌های شایسته تقدیر خادم‌یاران رضوی استان مازندران در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تاکید و درخواست ما از خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) تداوم خدمت به کادر درمان، بیماران کرونایی و نیازمندان با پیوستن به پویش «مدافعان افتخاری سلامت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با تحسین خادم‌یاران رضوی استان مازندران برای اجرای اقدامات مختلف از تولید و توزیع اقلام بهداشتی تا توزیع غذای تبرک رضوی در بین کادر درمانی و بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) در جبهه مبارزه با کرونا همانند دیگر عرصه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان با قوت ورود پیدا کردند و منشاء برکات زیادی در بخش کمک به کادر پزشکی و پرستاری و بهبود بیماران کرونا بودند.

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی این ایام ابتکارات خلاقانه‌ای در مهار و کنترل کرونا داشتند، افزود: خادم‌یاران حضرت رضا(ع) از آغازین روزهای اطلاع رسانی در خصوص شیوع کرونا با تأسی به سیره امام مهربانی‌ها حضرت ثامن الحجج (ع) بیش از گذشته به یاری نیازمندان و اقشار محروم شتافته و با مشارکت در فعالیت‌های عام المنفعه، خدمات موثری به هموطنان خویش کردند.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران به اجرای طرح کشوری «مدافعان افتخاری سلامت» از سوی آستان قدس رضوی اشاره کرد و ادامه داد: خادم‌یاران رضوی می‌توانند با مراجعه به سامانه خادم‌یاری و انتخاب مصادیق خدمات فردی و گروهی و ثبت فعالیت در این عرصه به کادر درمان، بیماران کرونایی، خانواده‌های اموات کرونایی، اقشار آسیب دیده از کرونا، تشویق مردم به ماندن خانه‌نشینی و رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی و... زمینه‌ساز قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس باشند.

به گفته صالحی این طرح با ۶ عنوان خدمتی، در موضوعات همیاران سلامت (خدمت به بیماران، خدمت به سالمندان و افرادی که امکان خروج از منزل را ندارند)، همیاران تولید (تولید البسه و ماسک)، صدای سلامت (پاسخگویی تخصصی ویژه خادمیاران حوزه سلامت)، خادمان مدافع سلامت (خدمت به کادر درمانی)، خادم اطلاع‌رسانی و آموزش‌های حوزه سلامت (انجام برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم در خصوص رعایت نکات بهداشتی) و همیاری مالی کمک‌های نقدی خادمیاران با تأمین هزینه‌های دارویی، بهداشتی، درمانی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب مصداق‌ها در این طرح محدودیت تعداد در نظر گرفته نشده است، افزود: خادم‌یاران رضوی استان که تاکنون در پیشگیری و مقابله با این ویروس، کمک به نیازمندان و ضدعفونی شهرها و روستاها و منازل محرومان و بیماران و...، خوش درخشیدند با مشارکت در این طرح و پیوستن به مدافعان افتخاری سلامت به فعالیت‌های پیشگیرانه خود در جبهه مقابله با کرونا تداوم ببخشند.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با یادآوری که خادمیاران رضوی می‌توانند با مراجعه به سامانه خادم‌یاری به آدرس https://khademyar.razavi.ir/ در این پویش شرکت کنند، تاکید کرد: خادم‌یاران همچنین با ثبت الگوهای خلاقانه و عملی در بحث جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، برای جشنواره خدمت نیز خوراک داشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: صالحی خادمیاران طرح مدافعان سلامت مازندران مدافعان افتخاری خادم یاران رضوی آستان قدس رضوی جشنواره خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس