Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رزمایش بخشش ایرانیان در استان با توزیع ۴۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش به‌صورت عملیاتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا که دچار عقب‌افتادگی مالی شده‌اند، افزود: امروز آغاز این رزمایش به‌طور عملی بود به‌طوری‌که ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴۰ میلیون تومان به همت خیران این استان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی خاطرنشان کرد: رزمایش ملی بخشش ایرانیان از طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان است که با تعامل مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و تشکل‌های جهادی و دستگاه‌های عضو انجام می‌شود. مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به تهیه و طبخ غذا برای خانواده‌های نیازمند نیز گفت: در قالب این پویش در هر شهرستان حداقل یک مرکز اطعام مهدوی به برکت نام حضرت بقیه‌الله (عج) اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده دارد که امیدواریم با حرکت خودجوش مردم در پیوستن به این پویش شاهد افزایش میزان پخت غذا و توزیع آن بین مردم باشیم. وی بابیان اینکه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ آماده دریافت مشارکت‌های مردمی است، گفت: هم‌وطنان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت داشته باشند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رزمایش بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی