Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به آغاز نام‌نویسی اولویت‌های ذخیره جدید، از افزایش تعداد کاروان‎های حج تمتع سال جاری خبر داد و گفت: امسال بیش از هشت هزار نفر از اهل سنت کشور به حج تمتع مشرف می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام «هادی اکبری» با اشاره به آغاز نام‌نویسی اولویت‌های ذخیره حج تمتع سال جاری، اظهار داشت: از روز چهارشنبه، ۲۷ فروردین ماه علاوه بر ودیعه‌گذاران تا نیمه اردیبهشت ۸۶، دارندگان فیش حج تمتع تا پایان خرداد ۸۶ نیز می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه ثبت‌نام در کاروان‌های اهل سنت در ۱۱ استان برنامه‌ریزی شده است، افزود: از ابتدای ثبت‌نام حج تمتع ۹۹، زائران ۱۱ استان بوشهر، فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی،کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، اردبیل و کرمانشاه برای تشرف به حج تمتع ثبت‌نام کردند.

 

اکبری با اشاره به اینکه اعزام زائران اهل سنت به حج تمتع سال جاری در قالب ۵۵ کاروان در نظر گرفته شده بود، ابراز کرد: با نام‌نویسی تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع، تعداد کاروان‌های اهل سنت افزایش می‌یابد، به طوری که حدود ۶ کاروان بر تعداد کاروان‌های اهل سنت برای تشرف به حج تمتع سال جاری افزوده شده است.

 

مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری افزود: به این ترتیب زائران اهل سنت در قالب ۶۱ کاروان به حج تمتع سال جاری مشرف می‌شوند، به طوری که دو کاروان در گلستان، دو کاروان در سیستان و بلوچستان، یک کاروان در خراسان رضوی و یک کاروان در هرمزگان بر تعداد کاروان‌های قبلی اهل سنت اضافه شده است.

 

وی با بیان اینکه با افزایش کاروان‌ها تعداد زائران نیز افزوده خواهد شد، خاطر نشان کرد: با پیش‌بینی انجام شده، میانگین تعداد زائران کاروان‌های اهل سنت ۱۳۵ نفر است که با این حساب حدود یک هزار نفر بر تعداد زائران اهل سنت در حج تمتع ۹۹ افزوده خواهد شد و با این روند تعداد زائران اهل سنت به بیش از هشت هزار نفر خواهد رسید.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: حج ۹۹ کاروان حجاج اهل سنت کاروان های اهل سنت تعداد کاروان حج تمتع سال جاری زائران اهل سنت تعداد زائران حج تمتع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر حج و زیارت استان لرستان گفت:امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر لرستانی  در قالب هشت کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 
مصطفایی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف برای آموزش زائران افزود:همایش متمرکز زائزان شهرستانهای خرم آباد و کوهدشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر