Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر 16 سال قبل اوضاع طور دیگری پیش می‌رفت، مورینیو تجربه سال‌ها رقابت با لیورپول را به دست نمی‌آورد.

طرفداری- کتاب جدیدی که در مورد ژوزه مورینیو به چاپ رسیده است نشان می‌دهد این مربی پرتغالی در سال 2004 موافقت خود برای به دست گرفتن هدایت لیورپول را اعلام کرده بود.

به گزارش میرر، در اواخر فصل 4-2003 که لیورپول برای رسیدن به لیگ قهرمانان دچار مشکل شده بود، سران باشگاه به بررسی جانشین‌های محتمل برای ژرارد هولیه پرداختند، هر چند که در نهایت آن مربی فرانسوی توانست تیمش را به رتبه لازم برای صعود به لیگ قهرمانان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تصمیم برای جانشینی او گرفته شده بود و مورینیو هم یکی از گزینه‌ها بود. نیکولا ویلاس، خبرنگاری فرانسوی به تازگی کتابی با عنوان «مورینیو؛ حکایت آقای خاص از ابتدا تا افتخار» منتشر کرده است که در آن ژرژ بایدک (مشاور پیشین مورینیو) حرف‌های جالبی زده است.

مورینیو باید راهی لیورپول می‌شد. ریک پری (مدیر اجرایی وقت باشگاه) مسئول انتقالات بود و ما با هم به توافق رسیدیم. به خاطر این که هولیه هنوز سرمربی لیورپول بود، از ما خواستند 15 روز صبر کنیم. 

در نهایت قرمزها سراغ رافائل بنیتس سرمربی والنسیا رفتند و مورینیو هم راهی چلسی شد. جیمی کرگر، مدافع پیشین لیورپول، ماه گذشته در این رابطه به اسکای گفته بود:

ژرارد هولیه شغلش را از دست داده بود و ریک پری در یک مقطع با بنیتس مذاکره کرد. او بازیکنان اصلی تیم را از روند مذاکرات مطلع می‌کرد و از ژوزه مورینیو هم نام برد. به خاطر لیگ اسپانیا، شناخت بیشتری از بنیتس داشتم و به نظر می‌رسید او آماده این مسئولیت باشد. فکر می‌کنم این احساس وجود داشت که مورینیو نمی‌تواند سرمربی لیورپول باشد. شاید به خاطر طرز رفتارش در آن دوره بود. با وجود این که دویدنش کنار خط در اولدترافورد حس خارق العاده‌ای داشت، فکر می‌کنم بازیکنان هم احساس می‌کردند این سبک و سیاق لیورپول نیست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟