Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:52:35 GMT

۱۶۰۰ پک بهداشتی میان کودکان کار استان البرز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۸۶۴۱

۱۶۰۰ پک بهداشتی میان کودکان کار استان البرز توزیع شد

اسدالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح فعالیت اداره کل بهزیستی با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی برای آموزش کودکان کار برنامه‌های را اجرا می‌کنند.

وی به توزیع هزار و ۶۰۰ پک بهداشتی میان کودکان کار در استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۸۰۰ کودک در روزهای نخست شناسایی و آموزش داده شد و پک های بهداشتی در اختیارشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در بخش دیگری به واریز سرانه برای سالمندان اشاره کرد و گفت: به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان واریز شده است علاوه بر این اقلام بهداشتی از جمله دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی نیز فراهم و در اختیارشان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اجرای پروتکل‌های دقیق برای سالمندان و حضور تیم نظارت بر اجرای این پروتکل‌ها به دلیل آسیب پذیری جدی این قشر در برابر کرونا، تصریح کرد: این اقدامات برای محافظت از این عزیزان انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در ادامه به مراکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین فاقد سرپرست اشاره کرد و گفت: رفت و آمدها کنترل می‌شود، مرخصی‌ها و بازدیدها لغو شده و حمایت‌های لازم برای اینکه از خودشان مراقبت کنند صورت گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز بهزیستی سالمندان کودکان ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد