Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال پیرامون بحث مطرح شده در خصوص پاداش کارلوس کی روش توضیحاتی ارائه داد.

طرفداری- ماجراهای پاداش های کارلوس کی روش در تیم ملی خیال تمام شدن ندارند!

به گزارش فارس، صفی‌ الله فغان پور در خصوص مباحثی که این روزها پیرامون شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت پاداش سومی در جام ملت‌های آسیا مطرح شده است اظهار داشت:

واقعیت این است که زمانی که تیم ملی به کارش در جام ملت‌های آسیا پایان داد کی‌ روش در نامه به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خواستار پاداش سومی در جام ملت‌های آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال ایران به کی‌ روش اعلام کرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به عنوان سومی دست پیدا نکرده چون اصلا مسابقه‌ای تحت عنوان رده‌بندی برگزار نشده است. ضمن آنکه بابت قرار گرفتن در ردیف سومی در جایگاه کلی این مسابقات، اصلا پاداشی به تیم ملی فوتبال ایران پرداخت نشده است.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

فدراسیون حتی به کی‌ روش عنوان کرد که اگر روی دریافت پاداش فدراسیون فوتبال شک دارد می‌تواند این موضوع را از AFC استعلام بگیرد که آیا پاداشی بابت قرار گرفتن در ردیف سوم دریافت کرده یا خیر. اگر یادتان باشد تیم ملی بعد از شکست مقابل ژاپن محل برگزاری بازی ها را ترک کرد و اصلا رقابت رده بندی هم برگزار نشد.

فغان پور خاطرنشان کرد:

بعد از این نامه فدراسیون به کی‌ روش دیگر بحثی از طرف این مربی مطرح نشد و در واقع بحث خواسته کی‌روش از فدراسیون فوتبال اصلا بحث جدیدی نیست. شفاف بگویم که اصلا در جریان ریز قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال نیستم اما واقعیت این است که این خواسته کی‌ روش درست بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا بود و با توضیحات فدراسیون فوتبال همراه بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اقداماتی برای دریافت مطالبات ایران در فیفا صورت گرفته یا خیر گفت:

حقیقتا این موضوع باب حقوقی ندارد و مسئولان امور بین‌الملل و مالی فدراسیون فوتبال در این زمینه پیگیر هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، پابلو خاوکین، شهردار روزاریو، فدراسیون فوتبال آرژانتین را مسئول امتناع آنخل دی‌ماریا، وینگر بنفیکا، برای بازگشت به کشورش و بازی در این لیگ می‌داند.

دی ماریا قبلاً اعلام کرده بود به دلیل تهدید به قتل خود و خانواده‌اش نمی‌خواهد به فوتبال آرژانتین بازگردد، به ویژه شهر روزاریو، جایی که سنترال در آن بازی می‌کند و اولین باشگاه دوران حرفه‌ای این ستاره مطرح بود.

پابلو خاوکین، فدراسیون آرژانتین را مسئول این تصمیم دانست و در گفت‌وگو با ایستگاه رادیویی محلی کادنا 3 روزاریو گفت: "فوتبال آرژانتین باید در بسیاری از جنبه‌ها تکامل پیدا کند، مشکلات ساختاری و سازمانی زیادی وجود دارد.

به نظرم منطقی به نظر نمی‌‌رسد که ما خودکشی می‌کنیم و دوست دارم به این موضوع نگاه کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی می‌افتد و چه چیزی باعث می‌شود که ستاره‌های بزرگ دوباره نمی‌توانند به اینجا بیایند و بازی کنند."

دیگر خبرها

  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!