Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو گروه جهادی «شهید علی ناطقی» از اقدامات ابتکاری این گروه با همکاری بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد خداداد خبر داد و گفت: اجرای طرح غربالگری کودکان برخی از محلات جنوب تهران در ایام ولادت حضرت رقیه(ع) از جمله این فعالیت‌ها است.

«حمیدرضا آفاقی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تبدیل تمام فضای مسجد و مجموعه های دینی، ورزشی، علمی و تبلیغی آن به کارخانه تولید ماسک و گان، اظهار کرد: پس از تاکید مرکز رسیدگی به امور مساجد مبنی بر تعطیل شدن موقت نماز جماعت و سایر برنامه های دینی و فرهنگی مساجد، امام جماعت، هیئت امنا، بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد خداداد دست به دست هم دادند تا امکانات و تجهیزات لازم برای تامین سلامت مردم و مدافعان سلامت را در حد امکان تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو گروه جهادی «شهید علی ناطقی» افزود: فعالیت این مجموعه از ۸ صبح تا ۱۰ شب انجام می شود و تاکنون حدود ۳۶ هزار ماسک و ۶۰۰ گان تولید شده است.

 

وی اضافه کرد: فعالیت های مسجد خداداد (واقع در تهران، بزرگراه شهید محلاتی، خیابان عارف) متبرک به نام شهید ناطقی است و این گروه جهادی در ایام نیمه شعبان اقدام به توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان کرد.

 

آفاقی در ادامه به فعالیت های گروه جهادی شهید علی ناطقی برای اجرای رزمایش مساوات اشاره کرد و یادآور شد: انشالله توزیع بسته های ارزاق با همکاری  بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: گروه جهادی شهید ناطقی با همراهی بسیج و کانون فرهنگی هنری در ایام ولادت حضرت رقیه (س) در کاری ابتکاری اقدام به غربالگری کودکان برخی از محلات جنوب شهر تهران کرد که با استقبال زیادی نیز از سوی مردم همراه شد.

 

این عضو پایگاه بسیج مسجد خداداد خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰۰ بسته ارزاق میان خانواده های آسیب دیده از کرونا که دختر خردسال دارند به یاد حضرت رقیه (س)، دختر سه ساله امام حسین (ع) توزیع شد.

 

وی در پایان گفت: همه جهادگران میدان نبرد با ویروس کرونا می دادند که باید اقدامات جهادی شان متبرک به نام اهل بیت (ع) باشد تا به این وسیله فرهنگ سازی لازم نیز انجام گیرد، کاری که ما هم در نیمه شعبان و هم ایام ولادت حضرت رقیه (س) انجام دادیم.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد خداداد گروه جهادی حضرت رقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی