Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: به دنبال شیوع کرونا، کانون‌های دانشجویی گلستان، اقدام به فعالیت‌های داوطلبانه همچون همکاری در گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان ها، کمک در دوخت ماسک و گان و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار کردند.

او گفت: در ادامه این اقدامات، اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس دستگاهی به نام توربولاین برای گندزدایی و ضدعفونی محلات و معابرشهری تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هروی گفت: از ویژگی‌های این دستگاه اتصال به خودرو‌های سنگین است و همچنین با توجه به کوچک بودن آن، به راحتی در مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که عبور خودرو و تراکتور با دشواری همراه است قابل استفاده است.

این دستگاه با ظرفیت ۸۰۰ لیتر قابلیت گندزدایی برای ۳ تا ۴ ساعت را دارد و تمامی قطعات آن تولید ملی است که با حمایت دانشگاه آزاد گنبدکاووس و خلاقیت اعضای کانون دانشجویی به بهره برداری رسید.
در حال حاضر از آن برای گندزدایی معابر و خیابان‌های شهرستان و محوطه دانشگاه استفاده می‌شود.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گندزدایی و ضدعفونی دستگاه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: عصر دیروز در محور سوادکوه ورودی روستای ارفعده یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ نفر مصدوم واژگون شد.

فخاری افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات ارفعده شهرستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، مصدومین حادثه توسط نیرو‌های هلال‌احمر واورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم