Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@14:55:06 GMT

مشکلی در بازار رمضان نخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۳۵۰

مشکلی در بازار رمضان نخواهیم داشت

هادی نژاد گفت: برای تأمین، توزیع و تنظیم بازار رمضان براساس آنچه استان و سازمان ارائه کند عمل خواهیم کرد و مشکلی در بازار رمضان هم نخواهیم داشت.

« اسماعیل هادی نژاد» امروز ( 30  فروردین) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: تلاش برای تنظیم بازار و فراهم کردن مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم در طول دوران کرونا از وظایف مهمی بود که بر عهده داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره صمت بهشهر تصریح کرد: برای تأمین، توزیع و تنظیم بازار رمضان براساس آنچه استان و سازمان ارائه کند عمل خواهیم کرد و مشکلی در بازار رمضان هم نخواهیم داشت.

 

ویگفت: با توجه به اینکه در طول عید و دوران کرونا تاکنون 53 تن سیب و پرتقال در بهشهر عرضه شده است، گفت: اکنون قیمت پرتقال و سیب با کاهش 500 تومانی در بازار عرضه می شود و پرتقال با قیمت 4500 و سیب هم به قیمت 5500 تومان عرضه می شود.

 

هادی نژاد افزود: برای تنظیم بازار در بخش شکر هم در آخرین مرحله 21 تن شکر برای عموم و 21 تن شکر برای قنادی ها در اختیار افراد قرار گرفت و مشکلی در این بخش نداشتیم.

 

وی همچنین از توزیع 21  تن گوشت منجمد، مرغ و برنج هندی برای تنظیم بازار عید و دوران کرونایی خبر داد و گفت: برنج هندی همچنان برای توزیع در سطح شهر وجود دارد و مشکلی در این بخش نداریم.

 

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: تنطیم بازار تنظیم بازار بازار رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان