Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل علیپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون ششم توسعه، مکلف هستند حداکثر تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹ اطلاعات ساختمان‌ها، فضاهای اداری، غیر اداری و سایر اموال و دارایی‌های غیرمنقول را در سامانه سادا تکمیل نمایند.

وی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات طرح‌های تعمیرات اساسی، ماشین‌آلات و تجهیزات در سال ۹۹ منوط به ثبت اطلاعات موضوع این بند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سامانه جامع اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی که بانام اختصاری «سادا» از آن یاد می‌شود در راستای اجرای سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور ساماندهی و تشکیل بانک اطلاعات مربوط به اموال دستگاه‌های اجرایی طراحی و پیاده‌سازی شده است و اطلاعات اموال غیرمنقولی که در اختیار وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی و شرکت‌های دولتی است، در این سامانه ثبت می‌شود.

علیپور خاطرنشان کرد: عدم ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه مذکور به‌منزله مازاد نیاز بودن اموال تلقی می‌شود و وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق واحدهای استانی، مجاز به شناسایی و فروش این اموال است.

وی همچنین گفت: با ارسال نامه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از آن‌ها خواسته‌ایم تا با هماهنگی ذی‌حساب دستگاه، نسبت به اعلام اموال مازاد بر نیاز و اسقاطی اقدام کنند تا نسبت به صدور مجوز فروش و انتقال اقدام شود.

این درخواست در راستای اجرای ماده ۱۱۲ قانون محاسبات عمومی کشوری و مفاد بند الف ماده ۴ قانون وصول برخی درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین اعلام‌شده است.

برچسب‌ها قم وزارت اقتصاد و امور دارایی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم وزارت اقتصاد و امور دارایی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دولت قم وزارت اقتصاد و امور دارایی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دولت دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان