Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از حمایت نقدی این بنیاد از ۱۵ هزار خانواده کارگران فصلی و نیازمند استان مازندران خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با اشاره به درخواست استاندار مازندران برای حمایت از کارگران فصلی و اقشار آسیب‌پذیر این استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن بسیاری از مشاغل و همچنین افزایش فشار اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر، با درخواست استاندار مازندران، مقرر شد برای ۱۵ هزار خانوار نیازمند از جمله کارگران فصلی و دهک‌های پایین این استان هدیه نقدی حمایتی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: طبق تصمیم اتخاذ شده، قرار شد برای این عزیزان، هدیه‌ای ۵ میلیارد تومانی از سوی بنیاد مستضعفان در نظر گرفته شود و در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد تا با مدیریت این نهاد به این عزیزان تقدیم شود.

وی گفت: بنیاد مستضعفان در این مدت تلاش کرده با بهره‌گیری از امکانات مردم عزیز کشور که در اختیار این بنیاد قرار دارد، برای مقابله با کرونا و همچنین جبران تبعات اقتصادی شیوع این بیماری، استفاده کند و در هماهنگی با دولت، اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه را مورد حمایت قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرویز فتاح بنیاد مستضعفان کارگران فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارخانه ذوب آهن اسدآباد در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - سنندج واقع شده است و کاهش محرومیت و صنعتی شدن استان، ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی در همدان و استان‌های مجاور، امکان ایجاد و توسعه صنایع آهن در منطقه و صرفه‌جویی ارزی، از جمله اهداف احداث این کارخانه است. 
طرح این واحد راکد در سال ۹۰ با تولید شمش چدن افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از  گذشت سه ماه به علت عدم صرفه اقتصادی  شمش چدن برای تغییر خط تولید طرح از شمش چدن به فرومنگنز و دیگر مشکلات تعطیل و راکد شد و در سال ۱۴۰۰ با واگذاری طرح به بخش خصوصی پس از ۱۰ سال غیر فعال بودن طرح فوق، قرار شد که احیاء و به چرخه تولید باز گردد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مردم منطقه همچنان منتظر بهره برداری این طرح برای اشتغال جوانان منطقه هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، اگه میشه یه پیگیری از ذوب آهن اسدآباد بکنید، که سه سال پیش هشت ونیم میلیون یورو پول گرفتن که شرکت راه اندازی کنن، ولی الان بعد سه سال ۲۵۰ نفر بیکار کردن، شرکت تعطیل است.

دیگر خبرها

  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه