Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:10:42 GMT

خارک در وضع سفید قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۸۴۲

خارک در وضع سفید قرار دارد

خبرگزاری آریا - رئیس پایانه نفتی خارک از توزیع مستمر اقلام بهداشتی در بین کارکنان این پایانه خبر داد و گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از سوی مسئولان و اهالی جزیره خارک، وضعیت خارک در حالت سفید قرار دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی بر مبنای دستورعمل‌های ابلاغ شده از سوی وزارت نفت اظهار کرد: در اجرای دقیق این دستورعمل‌ها و توصیه‌های مکرر بهداشتی در مقابله با ویروس کووید 19 و با تصمیم مدیریت شرایط اضطراری این منطقه، به‌صورت روزانه و با نظارت مستقیم کارشناسان اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک در محیط مسکونی و صنعتی اقدام‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مناطق مسکونی ناحیه شهری و شرکتی خارک یک روز در میان از سوی اچ‌اس‌یی و ترابری پایانه نفتی خارک ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و کارشناسان اچ‌اس‌یی به‌صورت روزانه با حضور در ادارات، دمای بدن کارکنان را کنترل و بر حفظ فاصله اجتماعی به‌عنوان عاملی مهم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید می‌کنند.
رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری و حفاظت از کارکنان و خانواده‌های آنان و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، اچ‌اس‌یی این پایانه در ادامه اقدام‌های قبلی، نسبت به تهیه ملزومات بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی دست و سطوح اقدام کرد که در میان خانواده‌های کارکنان ساکن و خوابگاه‌ها و مهمانسراها توزیع شد.
توزیع بسته‌های بهداشتی در جزیره خارک
نادر پیرزاده، سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران نیز گفت: در مرحله اول 1500 بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست، ماسک و دستکش توسط کارکنان این شرکت در اختیار اهالی جزیره خارک قرار گرفت و در روزهای آینده مرحله دوم این طرح آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌طور مستمر با همکاری و همراهی ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا شست‌وشو و ضدعفونی کردن معابر شهری و شرکتی در جزیره خارک صورت می‌گیرد.
سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران افزود:‌ با دستور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت عملیات عمومی این شرکت طرح توزیع بسته‌های بهداشتی برای اهالی جزیره خارک را در دستور کار قرار داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایانه های نفتی ایران پایانه نفتی خارک جزیره خارک اچ اس یی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین سالاری‌پور؛ شهردار منطقه 16 امروز در حاشیه دویست‌وسی‌ودومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص رفع سد معبر وانتی‌ها در سطح این منطقه اظهار کرد: در جوابیه فرهنگ خاصی حاکم است و موضوعاتی مربوط به جگرکی‌ها، گوشت فروش‌ها و سد معبر وانتی‌ها وجود دارد که در همین راستا ساماندهی محدوده شوش با هماهنگی پلیس و راهور برای رفع سد معبر وانتی‌ها آغاز شده است.

وی افزود: در سطح منطقه 16 سد معبر صنفی زیادی نداریم. آنچه که بعضاً به صورت مقطعی دیده می‌شود تذکرات لازم را می‌دهیم و با این موضوع برخورد می‌کنیم اما برای سد معبر وانتی‌ها در محله خزانه و جوادیه کار آغاز شده ولی باید سرعت بیشتری بگیرد.

سالاری‌پور در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سطح منطقه 16 شهرداری تهران نیز اظهار کرد: در این دوره اتوبوس زیادی به ناوگان تزریق نشده اما دو پایانه اتوبوسرانی به همراه یک پایانه تاکسیرانی به همراه تمامی زیرساخت‌های لازم پایانه‌ای احداث شده است.

ساماندهی دستفروشان منطقه 16 در خیابان دشتبان‌زاده

شهردار منطقه 16 تاکید کرد: علاوه بر این در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است. اعتبار ریالی احداث این بوستان در سال جاری لحاظ شده که پس از طراحی امیدواریم عملیات اجرایی احداث را از خردادماه آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان