Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:41:46 GMT

مرمت خط انتقال آب روستای زرداب خواف

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۸۷۳

مرمت خط انتقال آب روستای زرداب خواف

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت:عملیات اصلاح و ترمیم خط انتقال آب آشامیدنی روستای زرداب خواف که بر اثر سیل قطع شده بود، انجام شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: در پی سیل مهیب ۲۴ فروردین ۹۹ که در چند دقیقه بیشترین میزان بارندگی در استان خراسان رضوی داشت حدود ۲ کیلومتر از خط انتقال آبرسانی به روستای زرداب  در مسیر صعب العبور رودخانه  قطع و مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جواد سالاری افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران امور آب و فاضلاب خواف آبرسانی پس از ۵ روز مجددا آغاز شد. وی گفت: در این مدت که کلیه خطوط آب بسته شده بود،آبرسانی به مردم روستای زرداب با تانکر های ۱۲هزاری و ۶ هزاری سیار و ثابت صورت گرفت. منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خواف شبکه آب رسانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

داوود سوخته سرایی گفت: با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد و امور آب و فاضلاب این شهرستان چاه جایگزین شماره ۳ با حضور فرماندار شهرستان علی آباد، بخشدار کمالان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از این چاه، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کبودوال آبگیری و آب شرب ذخیره شده به مرکز و نقاط انتهایی شهر منتقل شد و مشکل افت فشار شبکه و کمبود آب شرب در فصل گرما به حداقل ممکن خواهد رسید.

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول ادامه داد: با بهره برداری از چاه فوق ۱۵ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان اضافه شد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از این چاه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد