Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن مردی بر روی تعداد زیادی از جوجه‌های یک روزه ایستاده است و به طرز وحشیانه‌ای اقدام به جا به جایی آن‌ها می‌کند؛ به علاوه در ادامه این ویدئو میلیون‌ها جوجه به وسیله کامیونی در چاله‌ای ریخته شده و با تراکتور زنده به گور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو واکنش بسیار شدید کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما با انتشار توییتی از پیگیری این موضوع و یافتن سرنخ‌هایی در این باره خبر داد.

بیشتر بخوانید: واکنش رئیس خبرگزاری صدا و سیما نسبت به کوچک‌نمایی کرونا در آمریکا

سیدمهدی کشتن میلیون‌ها جوجه را مسبوق به سابقه دانست و اعلام کرد که امروز درباره پیگیری‌های این خبرگزاری درباره این ویدئو، گزارش‌هایی ارائه خواهد شد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صدا وسیما را مشاهده می‌کنید:

" از دیشب ماجرای ویدئو‌های منتشر شده درباره جوجه‌های یکروزه را پیگیری کردیم و به سرنخ‌هایی رسیدیم. امیدوارم این سرنخ‌ها درست نباشد، اما ظاهرا ماجرا مسبوق به سابقه هم بوده. همکاران من در خبرگزاری صدا و سیما امروز پیگیری‌های خود را ارائه خواهند کرد. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوجه یکروزه جوجه یک روزه کشتار دام فضای مجازی واکنش کاربران خبرگزاری صدا سرنخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله