Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:24:01 GMT

اینجا جای نفس کشیدن نیست چه برسد به فاصله‌گذاری!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۱۸۹

اینجا جای نفس کشیدن نیست چه برسد به فاصله‌گذاری!

در روزهایی که بسیاری از سازمان‌ها و ادارات به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کم کارتر شده‌اند و بسیاری از کارهای آن‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، دفاتر پیشخوان دولت جای نفس کشیدن نیست.

مجله فارس پلاس؛ وحید شیاسی: دولت از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران طرح‌های زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد بررسی قرار داد که یکی از آنها طرح‌ فاصله گذاری اجتماعی بود که نتایج مثبتی را نیز در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این طرح،  طرح فاصله‌گذاری هوشمند اتدا در سراسر کشور غیر از تهران و از امروز در پایتخت اجرا شد. 
این روزها همه جا صحبت از کادر پزشکی درمانی کشور است که جان‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کف دستشان گرفتند و در میدان مبارزه با کرونا جانانه حاضر شدند، در کنار آن‌ها نیروهای مسلح،گروه‌های جهادی، طلاب و حتی مردمی که مانند زمان جنگ از وقت و مال و جان خود زدند تا کالاهای مورد نیاز مردم در زمان اوج کرونا تهیه کنند، هم به میدان آمدند.
رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی، ماموران پلیس، کارمندان بانک و سایر ادارات که حضورشان الزامی بود پ هم پا به پای کادر پزشکی در مسؤولیت خود حاضر شده‌اند. 
اما در این میان یکی از مراکزی که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، دفاتر پیشخوان  دولت است . سیل عظیم جمعیت برای ثبت نام در بازار بورس از یک طرف و از طرف دیگر صف‌های طولانی برای خرید سیم کارت توسط سرپرستان خانوار که بیش از این سیم کارتی به نام خود نداشتند، این دفاتر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به یکی از مراکز اصلی شیوع کرونا تبدیل کرد. 

کافی است در این روزها سری به یکی از این دفاتر زده شود تا ببینید نه تنها فاصله گذاری رعایت نمی‌شود بلکه جا برای نفس کشیدن هم نیست. 
غفلت مسؤولان از این دفاتر نه تنها مشکلاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کسانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند ممکن است به وجود بیاورد، بلکه خود کارمندان این دفاتر را با  خطر جدی روبرو می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفس ویروس کرونا فاصله گذاری ایران فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند