Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:05:12 GMT

کامیک کان لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۲۰۴

کامیک کان لغو شد

گردهمایی «کامیک کان» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای فرهنگی در شمال آمریکا به دلیل کرونا لغو شد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جشنواره کامیک کان به دلیل کرونا لغو شد.

به نقل از ورایتی بر اساس اطلاعیه مدیران جشنواره در روز جمعه، کامیک کان در سن دیگو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی طرفداران و رویداد تبلیغاتی سال به دلیل مقابل با شیوع کرونا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که هرساله با حضور 130 هزار شرکت‌کننده برگزار می‌شود قرار بود که از 23 تا 26 جولای برگزار می‌شود.

احتمال ورشکستگی سینماهای AMC در آمریکاحضور «لئوناردو داوینچی» در تلویزیون/ کشف یکی از اسرار نابغه ایتالیایی

این اولین‌بار است که این رویداد هنری لغو می‌شود، اما برگزارکنندگان آن می‌گویند که این برنامه از 22 تا 25 جولای در سال 2021 بازخواهد گشت. شرکت‌کنندگانی که برای این برنامه ثبت‌نام کرده بودند ایمیلی دریافت می‌کنند که در آن شیوه نحوه استرداد وجهشان یا انتقال آن برای شرکت در برنامه سال بعد را نوشته است. غرفه‌داران نیز چنین ایمیلی را دریافت می‌کنند.

موضوع لغو این جشنواره بعد از سخنرانی فرماندار کالیفرنیا در 14 آپریل مطرح شد.

جشنواره کامیک کان رویداد هنری است که در آن مهم‌ترین اتفاقات تبلیغاتی سینمای آمریکا خصوصاً فیلم‌های مارولی رونمایی می‌شود و تیزرهای فیلم‌های مهمی که قرار است اکران شود تلاش می‌کنند برای اولین بار در این رویداد رونمایی کنند. بازیگران و کارگردانان فیلم‌ها و سریال‌ها در این رخداد حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/  

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا جایزه های سینمایی سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا جایزه های سینمایی سینما ویروس کرونا جایزه های سینمایی سینما کامیک کان لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود