Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@18:19:06 GMT

ایتالیا کرونا را در مناطق جنوبی شکست داد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۲۲۶

ایتالیا کرونا را در مناطق جنوبی شکست داد

مقام‌های بهداشتی ایتالیا خبر دادند که در مناطق جنوبی و نسبتاً فقیر که در مقایسه با مناطق شمالی و برخوردار آمادگی درمانی کمتری دارند، بر کرونا پیروز شده‌اند.


به نوشته روز شنبه خبرگزاری فرانسه، جوزپه کونته نخست‌وزیر ایتالیا شش هفته پیش هشدار داده بود که توانایی این کشور برای غلبه بر کووید ۱۹ منوط به محدود شدن مبتلایان به مناطق شمالی و پیرامون شهر میلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۲ هزار ایتالیایی را از پای درآورده و این کشور را پس از آمریکا در رتبه دوم جان‌باختگان کووید ۱۹ قرار داده است.

خبرگزاری فرانسه افزود: ایتالیا خوش‌اقبال بود که شیوع کرونا در استان‌های شمالی که مجهزترین کادر درمانی را به خود اختصاص داده‌اند، رخ داد. مقام‌های بهداشتی دیروز (۲۹ فروردین) به خبرنگاران اعلام کردند که آمار و ارقام ثابت می‌کند که جلوی شیوع کرونا در مناطق جنوبی ایتالیا گرفته شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که برای نخستین بار پس از شیوع کرونا در ایتالیا، تعداد بیماران جدید تنها چند صد نفر افزایش یافته است. بیش از یک ماه بود که تعداد موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ دستکم ۱ هزار نفر در روز بود. طبق آمار جدید، موارد ابتلا به کرونا به غیر از منطقه شمالی لومباردی به مرکزیت میلان که کانون کرونا به حساب می‌رود، تنها ۱۱ مورد بوده است.

اوضاع رو به بهبود ایتالیا موجب شده تا مقام‌های بهداشتی اعلام کنند که نشست‌های خبری روزانه را از این پس هفته‌ای دو بار برگزار می‌کنند./ایرنا

 

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، در ارتفاعات رشد ابر و بارش پراکنده باران خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی مترخواهد بود.

کد خبر 6096206

دیگر خبرها

  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر