Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد که ۱۲۷ سال پیش با ادغام دو تیم در نیوکاسل رونمایی و در مستطیل سبز در شمال انگلیس پا به توپ شد، چهره‌های مشهوری همچون آلن شیرر، ریو فردیناند، کوین کیگان و اندی کول را به فوتبال جهان معرفی کرد.
.
اکنون این باشگاه با دست کم ۱۴۴ میلیون پوند بدهی همچون دیگر باشگاه‌های ورزشی این کشور حال و روز مالی خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ورزش انگلیس هم مانند بخش تولید جنگ افزار در این کشور دست به دامان سعودی‌ها شده و بن سلمان ولیعهد رژیم سعودی با مشاوره‌های انگلیسی در ادامه تلاش برای استفاده از قدرت نرم و محبوب نشان دادن خود، هشتاد درصد سهام باشگاه نیوکاسل یونایتد را به مبلغ سیصد میلیون پوند خریداری می‌کند.

سازمان‌های حقوق بشری در انگلیس اعلام کردند کارنامه حقوق بشری رژیم عربستان سعودی، کاملا سیاه است. این رژیم درصدد است با خرید باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد انگلیس، چهره منفور خود را بشوید.

واکنش برخی فوتبالیست‌های این باشگاه نیز به این ورزش شویی منفی است.

جرمین جناس بازیکن پیشین تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد در واکنش به این موضوع گفت: وضعیت باشگاه نامناسب است و این وضعیت سزاوار این باشگاه و هوادارانش نیست. اکنون فقط پول در باشگاه مهم شده است.

به تازگی کارزار مبارزه با تجارت سلاح در انگلیس نیز اعلام کرد از زمان حملات عربستان سعودی به یمن، انگلیس ۱۹ میلیارد دلار بمب و جنگ افزار به عربستان فروخته است.

اندرو اسمیت از فعالان کارزار ضد تجارت اسلحه در انگلیس اظهار کرد: عربستان سعودی یکی از بزرگترین خریداران اسلحه از کشور‌های جهان برای کشتن مردم فقیر یمن است، اما بزرگترین حامی این رژیم دولت بریتانیا است.

سازمان‌های مدافع حقوق بشر از فروش باشگاه فوتبال نیوکاسل به رژیم عربستان سعودی، ابراز نگرانی کرده‌اند، زیرا محمد بن سلمان و دستیارانش به نقض فراوان حقوق بشر، ارتکاب جنایات جنگی در یمن و قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود متهم هستند.

بدهی‌های روزافزون و مشکلات عدیده اقتصادی انگلیس تمایل دولت را برای جذب دلار‌های نفتی عربستان و کمک به پاک کردن چهره رژیم سعودی و نیز ادامه حمایت‌های نظامی، سیاسی و تبلیغاتی انگلیس از آل سعود را بیشتر کرده است.

اکنون رژیم عربستان با روش ورزش شویی درصدد است با یک تیر دو نشان بزند، هم مشکل مالی باشگاه انگلیسی را برطرف کند و هم از محبوبیت ورزش فوتبال امتیاز بگیرد.

بیشتر بخوانید: محمد بن سلمان و ولخرجی صد هزار دلاری‌اش برای یک رپر آمریکایی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان سعودی لیگ انگلیس جنایات عربستان در یمن نیوکاسل انگلیس نیوکاسل یونایتد فوتبال نیوکاسل عربستان سعودی بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها