Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:14:14 GMT

معرفی داوران جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت»

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۵۱۶

معرفی داوران جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت»

اسامی داوران جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، داوران جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» معرفی شدند.

 

کمال‌الدین شاهرخ: وی ﻣﺘﻮﻟﺪ سال ۱۳۴۰ تهران، استاد دانشگاه و ﻣﺪرس رﺷﺘﻪ ﻋﮑﺎﺳﯽ ﻫﻮاﯾﯽ و دارای تحصیلات ﺗﻬﯿﻪ و ﺗﺪوﯾﻦ ﻣﺘﻮن آﻣﻮزﺷﯽ در مقطع ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین دارنده مدرک لیسانس رﺷﺘﻪ ﻋﮑﺎﺳﯽ از داﻧﺸﮑﺪه ﻫﻨﺮﻫﺎی زﯾﺒﺎ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان در ۱۳۶۹ است.

شاهرخ، دانش‌آموخته رﺷﺘﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﻨﺮ از داﻧﺸﮑﺪه ﻫﻨﺮ و ﻣﻌﻤﺎری ﺗﻬﺮان در ۱۳۸۵ در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی دارای مدرک درﺟﻪ ﯾﮏ ﻫﻨﺮی از وزارت ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ بوده و ﺧﺒﺮﻧﮕﺎر و ﻋﮑﺎس روﯾﺪادﻫﺎی اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان از ﺳﺎل ۱۳۵۷ است.

وی به عنوان عکاس در ﺑﯿﺶ از ۱۰ ﻋﻤﻠﯿﺎت دفاع مقدس از جمله ﻃﺮﯾﻖ اﻟﻘﺪس، ﻓﺘﺢ‌اﻟﻤﺒﯿﻦ، رمضان، خیبر، والفجر مقدماتی، والفجر ۱، والفجر ۴، والفجر ۸ و ﺑﯿﺖ‌اﻟﻤﻘﺪس ﺗﺎ آزادﺳﺎزی ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ شرکت کرده است.

ﺑﺮﭘﺎﯾﯽ ۳۵ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻋﮑﺲ داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرج از ﮐﺸﻮر ﺑﻪ ﺻﻮرت اﻧﻔﺮادی و ﮔﺮوﻫﯽ، دبیری بیش از ۲۰ جشنواره داخلی کشوری و مسئول انجمن عکس سازمان مرکزی بسیج هنرمندان کشور، بخش‌هایی از فعالیت‌های کاری او است.

دکتر شاهرخ همچنین دبیر نخستین جشنواره طب نظامی، ﻣﺪﯾﺮ واﺣﺪ ﻋﮑﺲ ﺑﻌﺜﻪ ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی در ﺳﺎزﻣﺎن ﺣﺞ و زﯾﺎرت و مسئول روابط عمومی و انتشارات دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله را در کارنامه خود دارد.

وی علاوه بر ﮐﺴـﺐ ۲۰ ﻋﻨـﻮان در ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ، در سِمت‌هایی مانند رﺋﯿﺲ اﻧﺠﻤﻦ ﻋﮑﺎﺳﺎن ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺴﯿﺞ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان اﯾﺮان، ﺑﺎزرس و ﻋﻀﻮ هیئت ﻣﺪﯾﺮه اﻧﺠﻤﻦ ﻣﻠﯽ ﻋﮑﺎﺳﺎن اﯾﺮان و دﺑﯿﺮ اﻧﺠﻤﻦ ﻋﮑﺎﺳﺎن ﺑﺤﺮان فعالیت کرده است.

 

علیرضا عطاریانی: وی متولد ۱۳۴۸ مشهد مقدس، دارای تحصیلات کارشناس ارشد در رشته پژوهش هنر است.

او مدیر گروه عکس حوزه دفتر و پایگاه‌ اطلاع رسانی شهرداری تهران، همکاری با روزنامه‌ها و مطبوعات کشور به عنوان دبیر سرویس و مسوول گروه عکس روزنامه آرمان، ماهنامه کارآمد، روزنامه شهر آرا، حوزه هنری استان خراسان، سازمان فرهنگی شهرداری مشهد، خبرگزاری شهر، ماهنامه بیرق، مجمع هنرمندان خراسان، باغ موزه دفاع مقدس کشور، ماهنامه مشهد و... را در کارنامه کاری خود دارد.

عطاریانی دارنده مدرک Master با درجه A از فدراسیون جهانی عکس FIAP فرانسه است و ۶۰ جایزه بین‌المللی از جشنواره‌های معتبر عکس و ۴۵ جایزه مختلف از جشنواره‌های عکس کشور را دریافت کرده است.

وی همچنین عهده‌داری دبیری و داوری ۴۵ جشنواره کشوری، برگزاری ۱۹ نمایشگاه انفرادی داخلی و حضور در بیش از ۲۵ نمایشگاه عکس بین‌المللی را در کارنامه‌ کاری‌اش دارد.

 

ناصر افراسیابی: وی از دیگر داوران جشنواره عکس «مدافعان سلامت» متولد ۱۳۴۳ زنجان و دارای مدرک کارشناسی در رشته علوم ارتباطات است.

مسئول گروه عکاسی جنگ سپاه در فاصله سال‌های ۶۲ تا ۶۸، مسئول عکاسی در مجلات پیام انقلاب امید انقلاب، مجله آشنا و مسئول حفظ آثار دفاع مقدس از جمله مسئولیت‌های کاری او بوده است.

افراسیابی عضو انجمن عکاسان کشور، عضو شورای مرکزی انجمن عکس عکاسان بسیج کشور و ۸ سال دبیر انجمن عکس بسیج را در کارنامه‌ خود دارد.

برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه عکاسی در کشور، برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه عکس در کشور،  بیش از ۴۰ سال فعالیت در حوزه عکاسی و  بیش از ۳۲ سال مسئولیت در حوزه عکاسی کشور از دیگر بخش‌های کاری وی است.

 

گفتنی است، حوزه هنری استان لرستان در راستای انعکاس فعالیت‌های شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت این قشر زحمتکش در تاریخ، جشنواره عکس «مدافعان سلامت» را در سطح کشور برگزار می‌کند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت معرفی داوران حوزه هنری داوران جشنواره مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور