Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گفته می‌شود سرمربی تیم ترنتینوی ایتالیا یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال است. تاریخ انتشار: 12:49 - 30 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۵۷۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه گاتزتادلواسپورت در خبری عنوان کرد که آنجلو لورنزتی سرمربی تیم ترنتینو جدی‌ترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجلو لورنزتی مربیگری را از سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. او به جز سرمربیگری تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان ایتالیا هیچ سابقه مربیگری در رده ملی را ندارد، اما سابقه باشگاهی او بسیار درخشان است.   لورزنتی سابقه مربیگری در تیم‌هایی همچون ترنتینو، مودنا و پیاچنزا را دارد و چندین قهرمانی در لیگ سری آ را کسب کرده است، اما نکته مهم و قابل تامل اینکه این مربی ۵۵ ساله، سرمربی هر تیمی که می‌شود سال‌ها در آن تیم می‌ماند. ضمن اینکه به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارد و از این بازیکنان به درستی استفاده می‌کند.   این مربی ایتالیایی توانایی این را دارد که از جوان‌ها ستاره بسازد و با توجه به اینکه در والیبال ایران بازیکنان جوان زیادی حضور دارند این موقعیت برای او فراهم است تا چنین تفکری را با موافقیت پیاده کند.  ضمن اینکه لورنزتی اعتقاد زیادی به ساختارسازی دارد و از این حیث والیبال ایران می‌تواند سود کند.   باید دید در نهایت این مربی مطرح هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد یا خیر. هر چند وی در مصاحبه‌ای عنوان کرده که نمی‌توانم خودم را کاندیدای هدایت تیم ملی ایران بدانم. بیشتر بخوانید: جایگاه مربیان ایرانی در کادر فنی آینده تیم ملی والیبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل‌رؤیت هستند.

وی افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

استاندار لرستان از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم روبه‌جلو حرکت کنیم.

وی بیان‌داشت: توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه، اظهار کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

کد خبر 6095390

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست