Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:51:57 GMT

پیگیر نیروهای تعدیل شده بخش غیر دولتی هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۶۴۶

پیگیر نیروهای تعدیل شده بخش غیر دولتی هستیم

سیدکامل تقوی نژاد آخرین وضعیت کادر درمانی در ایام کرونا را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدکامل تقوی نژاد ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در رابطه با وضعیت کرونا در کشور گفت: طبق گزارشات دانشگاه های علوم پزشکی در حدود 40 میلیارد تومان از طریق مشارکت های مردمی در اختیار علوم پزشکی قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شرایط فعلی برای افزایش اعتماد مردم به نظام سلامت با هماهنگی فرا بورس نماد نیکوکاری در بورس تعریف شده است که شامل دو نماد کرونا 1 و کرونا 2 است. در کرونا 1 سهام خریداری می شود و سود حاصل از آن در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد و در کرونا 2 افراد سهام را در اختیار خود دارند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: سازمان برنامه و بودجه 3 هزار و 50 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داده شده است و تا کنون 1200 میلیارد تومان از تولیدات داخلی استفاده شده است و به دنبال تقویت شرکت های داخلی هستیم.

تقوی نژاد تصریح کرد: افزایش حقوق کادر درمانی و معیشت مورد توجه قرار دارد. در اسفند ماه سال گذشته شاهد افزایش 50 درصدی استخدام ها بوده ایم که با پیگیری های زیاد حقوق ها افزایش پیدا کرد. اتفاقی که برای اولین بار در نظام بهداشت انجام شد این افزایش حقوق هم برای کارکنان شرکتی مورد توجه قرار گرفت.

او با بیان تشویق افرادی که در دوره کرونا فعالیت کرده اند، گفت: خدمات افراد باید در ارزشیابی سالانه محقق و شرایطی برای ارتقا کارکنان فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ادامه داد: تفکیک اضافه کار از کارانه انجام خواهد شد که متناسب با کاری که انجام می شود در دستور قرار دارد.

تقوی نژاد افزود: مجوز به کارگیری 3هزار نیرو اخذ شد که 2500 نفر از نیروهای پرستار هستند. همچنین مجوز استخدام 2200 نفر از سال های 95 تا کنون داشتیم که این افراد بلافاصله به کار گرفته می شوند.

او تاکید کرد: با تلاش های انجام شده حدود 14 هزار میلیارد تومان از اعتبارات مورد نیاز که باید به دانشگاه پرداخت شود در اختیار قرار گرفته است. پرداخت های پرسنلی، عقب مانده های پرداختی و... صورت گرفته است. پاداش هم به افرادی که در صف اول کرونا بود داده شد.

تقوی نژاد با اشاره به آماده سازی زیر ساخت های سلامت گفت: بخش سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم جز اولویت های تامین اعتبار بوده است. 1486 پروژه عمرانی با ظرفیت 36 هزار تخت در قالب طرح احداث به بهره برداری رسیده است.

او تاکید کرد: هیچگونه کمبودی از نظر حفاظت و ایمنی همکاران وجود ندارد و اعتباراتی در این مورد در نظر گرفته شده است .

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در خصوص تعدیل نیرو در بیمارستان های خصوصی گفت: یکی از دغدغه های وزارت بهداشت موضوع پرداختی معوقه همکاران است که پیش از این 20 ماه ماندگی کارانه وجود داشته است که پرداخت شدهاست. در مورد تعدیل نیرو ها هم در حال بررسی هستیم تا مشکلی برای نیروهای درمانی بخش خصوصی ایجاد نشود.

در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقوی نژاد اخراج پرستاران منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت معاون توسعه مدیریت میلیارد تومان تقوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مسؤولان این وزارتخانه، پیکر‌های شهدا و شماری از مجروحان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حملات مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیرو‌های امدادی و هلا احمر را به آن‌ها نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران