Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از صبح روز شنبه، در مقابل تمامی دفاتر پیشخوان دولت مستقر در شهرستان ورامین، جمعیت بسیاری اجتماع کردند تا نسبت به خرید سیم‌کارت و یا تغییر نام سند به منظور ارسال پیامک برای برخورداری از تسهیلات یک میلیون تومانی که دولت به منظور حمایت از اقشار مختلف اختصاص داده برخوردار شوند.

این افراد که جمعی از آنان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند، تلاش دارند تا هر چه سریعتر سیم‌کارتی به نام سرپرست خانوار تهیه و از این تسهیلات برخوردار شوند که این امر موجب ازدحام جمعیت بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی، مقابل دفاتر پیشخوان دولت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به زمان‌بر بودن مراحل خرید و ثبت مشخصات فرد متقاضی و کوچک بودن فضای دفاتر پیشخوان، اغلب مردم در خیابان‌ تجمع کرده‌اند.

مسئول یکی از دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به این که سیم‌کارت به تعداد کافی در شهرستان وجود دارد از افزایش تعداد پرسنل به منظور پاسخگویی به مردم خبر داد.

علی تاجیک به خبرنگار ایرنا گفت: سیم‌کارت به تعداد کافی در شهرستان وجود دارد ولی ازدحام جمعیت مانع می‌شود تا کار به سرعت پیش رفته و برای افراد سیم‌کارت به نام صادر شود.

وی تصریح کرد: برخی از افراد سیم‌کارت به نام دارند ولی اصرار بر خرید سیم‌کارت جدید به دلیل عدم اطلاع کافی از نحوه ارسال پیامک دریافت تسهیلات، به تعداد جمعیت افزوده است.

بر اساس اعلام وزارت رفاه، متقاضیان استفاده از تسهیلات یک میلیون تومانی می‌باید کد ملی سرپرست خانواده را با استفاده از شماره سیم‌کارت به نام به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است ...

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پیامک خانواده سیم کارت وزارت رفاه جمعیت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دفاتر پیشخوان دولت سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۸ اردیبهشت
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد