Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان شمالی گفت: از ۷۸۸ میلیارد تومان اعتبارات مصوب استان در سال گذشته٬ ۴۸ درصد آن معادل ۳۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ حسن پارسی پور امروز در نخستین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان خراسان شمالی اظهار داشت: از 788 میلیارد تومان اعتبارات مصوب استان در سال گذشته٬ 48 درصد آن معادل 376 میلیارد و 400 میلیون تومان تخصیص یافت که نسبت به میانگین کشوری وضعیت نسبتاً بهتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تفریغ بودجه 97، گزارش چوب حراج به منابع بانک مرکزی بود/جایگاه دیوان محاسبات باید تقویت شودواکنش سازمان برنامه و بودجه کشور به گزارش تفریغ بودجه سال 1397بودجه 350 میلیارد دلاری آمریکا برای کمک به کسب و کارهای کوچک ته کشید

وی افزود:  از 437 میلیارد تومان درآمدهای مصوب استان در سال گذشته افزون بر 81 درصد آن معادل 355 میلیارد و 500 میلیون تومان نیز تخصیص یافت.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به آمار درآمدهای مالیاتی خراسان شمالی نیز اظهار داشت:  از 352 میلیارد و 700 میلیون تومان درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته٬ بیش از 87 درصد آن معادل 308 میلیارد و 200 میلیون تومان تخصیص یافت.

صنایع بزرگ به مسئولیت اجتماعی پایبند باشند

هادی قوامی، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز در این نشست با بیان اینکه انتقادات کارشناسان درباره عدم انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان٬ بجا است٬ اظهار داشت: واحدهای تولیدی باید نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه ویژه داشته باشند چرا که استان در بحث منابع مالی و شاخص های توسعه وضعیت خوبی نسبت به کشور ندارد.

وی افزود: واحدهای تولیدی استان باید به صورت خیرخواهانه و اخلاقی کمک کنند و بر کسی منت نگذارند و استان به سمت فضای همدلی و همراهی برود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم تاکید کرد: افزایش انگیزه تولید، شفافیت، رقابت و بهبود فضای کسب و کار، ارتقای امنیت سرمایه گذاری، توسعه و ارتقاء تامین منابع مالی بخش تولید، فعال شدن بخش بورس استان و کنترل قاچاق و مدیریت واردات برای جهش تولید بسیار مهم است.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان در سال گذشته درصد آن معادل میلیون تومان خراسان شمالی تخصیص یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟