Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:56:59 GMT

لاپورتا در اندیشه نشستن روی صندلی مدیریت بارسا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۰۵۵

لاپورتا در اندیشه نشستن روی صندلی مدیریت بارسا

مدیر سابق باشگاه بارسلونا که در سال ۲۰۱۵ در رای گیری ها دربرابر بارتومئو شکست خورد، حالا تصمیم گرفته است تا برای حل مشکلات بارسا به این تیم بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از افشای ابعاد تازه ای از فساد در جمع مدیران باشگاه بارسلونا به رهبری بارتومئو و بالا گرفتن اختلافات، خوان لاپورتا تصمیم گرفته است تا از این شرایط استفاده کند و مجددا مدیریت بارسا را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع مدیریتی در بارسلونا اصلا خوب نیست و هفته گذشته تعدادی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه استعفا کردند. شرابط به گونه ای پیش رفته که به نظر می رسد برگزاری زود هنگام انتخابات ریاست بارسلونا نیز در دستور کار قرار گیرد.

لاپورتا که طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ مدیریت باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، موفق شد با به کار گرفتن پپ گواردیولا، بهترین بارسلونای تاریخ را بسازد. تیمی که موفق شد جام های متعددی کسب و رکورد های بسیاری را جابه جا کند.

لاپورتا اعلام کرده‌ است که اوضاع مدیریتی بارسا اصلا خوب نیست و این تیم حتی در مسائل مالی نیز با مشکلاتی روبروست. از همین سو، حضور او به عنوان مدیر در جمع آبی اناری ها می تواند خون تازه ای در رگ های این تیم تزریق کند و شرایط را تغییر دهد.

لاپورتا در این رابطه افزود: با گروهی از افرادی که به من اعتماد دارند صحبت کرده ام و به دنبال حل مشکلات اقتصادی بارسلونا هستیم. باشگاه در شرایط حساسی قرار دارد و باید تلاش کنیم تا با ارائه یک برنامه واقع گرایانه و منطقی، اشتیاق را به تیم بازگردانیم و ذهنیت مجموعه را بهبود ببخشیم.

مدیرعامل سابق باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: برای بازگشت به تیم هیجان زده هستم اما هنوز تصمیم قطعی را نگرفتم. امیدوارم که بتوانیم با برنامه های مناسب شرایط باشگاه را تغییر داده و زیرو رو کنیم. به طور کلی نسبت به آینده امیدوار هستم‌.

اگرچه لاپورتا در فکر حضور مجدد در بارساست، اما وی اذعان کرده که انتخابات نباید زودتر از موعد برگزار شوند و باید در زمان از پیش تعیین شده این اتفاق رخ دهد. وی ادامه داد: افراد حاضر در باشگاه باید تا پایان به تلاش خود ادامه دهند و اگر اکنون تیم را ترک کنند، وضعیت بدهی های باشگاه و شرایط اقتصادی باشگاه در جایگاه نامناسبی قرار می گیرد.

کد خبر 419400

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال اروپا بارسلون اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!