Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@23:27:21 GMT

کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان به اقشار «آسیب پذیر»

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۱۲۹

کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان به اقشار «آسیب پذیر»

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص 300 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای پرداخت وام بدون سود به اقشار آسیب پذیر خبر داد.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح ، رئیس بنیاد مستضعفان در شبکه خبر با اشاره به برنامه‌های این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اظهار داشت: از اسفندماه گذشته اقدامات خود را برای اقشار آسیب‌پذیر آغاز کرده‌ایم؛ به طوری که با هماهنگی که با شهرداری تهران داشتیم، برای دستفروشان، کودکان کار و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تسهیلاتی را در نظر گرفته‌ایم و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ دو هفته قبل ما به همه کولبران استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه کارت هدیه یک میلیون تومانی داده‌ایم و این روند در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از کمک هزینه معیشتی بنیاد مستضعفان

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: با هماهنگی که با استاندار هرمزگان انجام داده‌ایم، برای ملوانانی که با قایق فعالیت می‌کنند؛ با توجه به اینکه در ایام نوروز فعالیت آنها تعطیل بود، به 3150 نفر از آنان کارت هدیه خرید یک میلیون تومانی داده‌ایم و این موضوع در حال انجام است.

فتاح با اشاره به اقدامات حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان از اقشار آسیب‌پذیر، خاطرنشان کرد: مشابه این کار را برای این افراد در بوشهر انجام داده‌ایم؛ به طوری که برای همه ساکنان جزایر هرمز، لارک و هنگام که 2150 خانوار هستند، این کارت هدیه در نظر گرفته شد؛ ضمن اینکه در  جزیره قشم نیز برای افراد ساکن این منطقه که جزء مددجویان کمیته امداد هستند نیز این کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه کمک‌هایی که از آن نام برده‌ایم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود، گفت: این کمک‌ها یا به صورت اهدای کارت هدیه بوده یا کارت افراد یاد شده را شارژ می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به در نظر گرفتن 300 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر، ابراز داشت: 200 میلیارد تومان از این تسهیلات از بانک سینا و 100 میلیارد تومان آن از صندوق امداد ولایت در نظر گرفته شده که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود به این افراد پرداخت می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح شهرداری تهران رئیس بنیاد مستضعفان اقشار آسیب پذیر میلیارد تومان کارت هدیه داده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد