Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:31:16 GMT

فعالیت مغازه‌ها در شهرستان ورامین از سرگرفته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۲۴۰

فعالیت مغازه‌ها در شهرستان ورامین از سرگرفته شد

به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز شنبه فعالیت واحدهای غیر پرخطری که در سامانه سلامت وزارت بهداشت، نسبت به دریافت تأئیدیه از وزارت بهداشت اقدام کردند آغاز شده و این واحدها پس از حدود یکماه تعطیلی به فعالیت عادی خود بازگشتند.

آغاز فعالیت اصناف در ورامین در حالی صورت گرفته که کماکان پاساژها و مراکز خرید شهرستان تعطیل است و این امر باعث اعتراض کسبه مستقر در این مراکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمعی از این افراد در اعتراض به این امر اظهار کردند که تمامی مغازه‌های هم صنف، خارج از محیط پاساژها مشغول به کار می‌باشند و این امر موجب ضرر و زیان بیشتر آنان می‌شود.

عده‌ای از این افراد نیز با حضور در فرمانداری ورامین، خواستار توجه مسئولان به مشکلات آنان شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت مغازه‌ها در مرکز شهرستان ورامین به شرط دریافت تأئیدیه از وزارت بهداشت امکان‌پذیر است در غیر این صورت، واحد متخلف پلمب می‌شود.

سید عباس میری افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت فعالیت واحدهای غیرضروری، بیش از ۵۰ واحد متخلف در مناطق مختلف شهرستان پلمب شده‌اند.

وی تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین در دو نوبت صبح و عصر با حضور در مناطق مختلف شهرستان بر نحوه فعالیت و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مغازه‌داران نظارت کرده و با موارد مختلف برخورد می‌کنند.

میری گفت: بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان ورامین مشغول به فعالیت می‌باشند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا وزارت بهداشت شهرستان فعالیت ورامین مغازه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم