Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بعد از فروکش کردن شیوع ویروس، زمان کافی برای ادامه دادن به لیگ‌ها وجود دارد. تاریخ انتشار: 13:28 - 30 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۵۶۹

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به شایعاتی مبنی بر احتمال لغو رقابت‌های لیگ یک و صعود دو تیم نخست جدول به لیگ برتر فصل آینده، اظهار داشت: من نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح شده، چون درست و حرفه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس فن‌خال سرمربی مطرح و سرشناس فوتبال هلند چند روز قبل گفته بود برخی از شیوع ویروس کرونا سوءاستفاده می‌کنند. تصورم این است که در ایران هم تعدادی به دنبال سوءاستفاده هستند.

وی افزود: در شرایط فعلی همه ما باید به فکر سلامتی جامعه باشیم، اما نمی‎توان باقی مسائل را فراموش کرد. اولویت همه ما سلامت جامعه و مجموعه فوتبال و همه رشته‌های است، اما به عقیده من، همان‌طور که دوستان در سازمان لیگ گفتند، بعد از فروکش کردن شیوع ویروس، زمان کافی برای ادامه دادن به لیگ‌ها وجود دارد. می‌توان فرصتی برای بدنسازی در نظر گرفت و سپس کار را ادامه داد.

خطیبی اضافه کرد: لغو بازی‌ها به سود جامعه فوتبال نیست. کسانی که پول خرج کردند، تلاش کردند، همه زحمت‌شان از بین می‌رود و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. برخی تیم‌ها، دولتی هستند و از حیف و میل شدن پول ترسی ندارند، اما اکثر باشگاه‌های لیگ برتر به صورت خصوصی اداره می‌شود و با لغو یکباره لیگ در این مقطع، پول‌شان نابود می‌شود. من خوشبین هستم امیدوارم از خرداد، بازی‌ها شروع شود.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین تصریح کرد: یکی، دو باشگاه هستند که در این میان شیطنت می‌کنند و به دنبال آن هستند تا بازی‌ها را به حالت تعطیلی کامل بکشانند. تفکر این عده برای فوتبال خطرناک است. آن‌ها نمی‌دانند لغو کردن لیگ «ظلم» به خانواده فوتبال است. این افراد با ادعا‌های خود، آبروی فوتبال را می‌برند و بهتر است که اصلا صحبت نکنند. آقایان نباید از شرایط پیش‌آمده سوءاستفاده کنند. اگر آن‌ها شرایط ما را داشتند، می‌گفتند بازی‌ها باید ادامه یابد، اما الان حرف‌های‌شان فرق می‌کند.

خطیبی در نهایت گفت: هنوز برای من این سوال وجود دارد که چرا باید برخی برای لغو همه لیگ‌ها، روی باشگاه فشار بیاورند؟ آنها به دنبال چه سودی هستند و بابت چه مسئله‌ای این حرف‌ها را می‌زنند. این ظلم است که برخی بخواهند در این شرایط به دنبال صعود آسان به لیگ برتر باشند و تلاش باقی تیم‎‌ها را نادیده بگیرند. باید مقابل چنین تفکراتی بایستیم.

او ادامه داد: حتی اگر یک هفته دیگر از رقابت‌ها برگزار شود، ما به رده دوم جدول صعود می‌کنیم. اگر دو، سه هفته دیگر بازی‌ها ادامه یابد، شرایط مان بهتر هم می‌شود. آن وقت ببینیم این دوستان، باز هم از لغو لیگ یک صحبت می‌کنند یا نه. تاکید من این است که در شرایط فعلی همه باید به فکر سلامتی مردم باشیم، اما نه اینکه کلا باقی کار‌ها را زمین بگذاریم. با وقفه یکی، دو ماهه، می‌توانیم پس از مهار کرونا، بازی‌‎ها را ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید: سوال روز؛ پرسپولیس نیازی به بازگشت استوکس دارد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر رسول خطیبی لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی درباره زندگی در اروپا ادامه داد: زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

به گزارش تسنیم، او افزود: اصلا از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت: بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!